Csendes Percek június 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jún. 25., Szo, 03:41:01 CEST

                       2011. június 25. szombat

Gal 2,15-20.

15 Mi, akik természet szerint zsidók, és nem pogányok közül való
bűnösök vagyunk, 16 tudjuk, hogy az ember nem a törvény cselekedetei
alapján igazul meg, hanem a Krisztus Jézusba vetett hit által. Ezért mi
is Krisztus Jézusban hittünk, hogy megigazuljunk a Krisztusban való
hit, és nem a törvény cselekvése által, mert a törvény cselekvése által
nem igazul meg egy ember sem. 17 Ha pedig Krisztusban keresve
megigazulást, magunk is bűnösnek bizonyulunk, akkor talán Krisztus a
bűn szolgája? Semmiképpen sem! 18 Mert ha valamit leromboltam, és ismét
felépítem, magam nyilvánítom magamat törvényszegőnek. 19 Mert én
meghaltam a törvény által a törvénynek, hogy Istennek éljek. 20
Krisztussal együtt keresztre vagyok feszítve: többé tehát nem én élek,
hanem Krisztus él bennem; azt az életet pedig, amit most testben élek,
az Isten Fiában való hitben élem, aki szeretett engem, és önmagát adta
értem.

                       SZÜKSÉGES A BŰNVALLÁS

Ha pedig vétkezik valaki, van pártfogónk az Atyánál: az igaz Jézus
Krisztus, mert ő engesztelő áldozat a mi bűneinkért. (1Jn 2,1-2)

Házunkban a légkondicionáló berendezés háromhavonta karbantartást
igényel. Ilyenkor megtisztítják a levegőszűrőt a felgyülemlett portól.
Ellenkező esetben a levegőcsatorna eldugul, és a kondenzvíz benn a
lakásban csöpögni kezd.
Hasonlóképpen akadályt jelenthetnek a felhalmozódott rossz cselekedetek
is a Krisztussal való kapcsolatunkban. Isten azonban megmutatta
számunkra, hogyan szabadulhatunk meg az életünkre rakódott bűnöktől. Az
1Jn 1,9 arról beszél, hogy "ha megvalljuk bűneinket, hű és igaz ő:
megbocsátja bűneinket, és megtisztít minket minden gonoszságtól."
Ha csak a saját erőnkből szeretnénk megélni a keresztyén hitünket,
küszködni fogunk és kudarcot vallunk. De Krisztusban megtapasztalhatjuk
a győzelmes életet, ha megvalljuk bűneinket, és alárendeljük magunkat a
Szentlélek erejének.

Imádság: Kegyelmes Atyánk, köszönjük, hogy megvallhatjuk neked
bűneinket, mert te hűséges vagy, és megbocsátod azokat. Ámen.

A bűnvallásra szükség van a Krisztusban való győzelmes élethez.
Mary Ng Shwu Ling (Singapore)

IMÁDKOZZUNK A HITÜKBEN MEGFÁRADTAKÉRT!