Csendes Percek június 23.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jún. 23., Cs, 03:41:01 CEST

                      2011. június 23. csütörtök

1Pt 1,13-16.

13 Ezért tehát elméteket felkészítve, legyetek józanok és teljes
bizonyossággal reménykedjetek abban a kegyelemben, amelyet Jézus
Krisztus megjelenésekor kaptok. 14 Mint engedelmes gyermekek ne
igazodjatok azokhoz a korábbi vágyaitokhoz, amelyek tudatlanságotok
idején voltak bennetek, 15 hanem - mivel ő, a Szent hívott el titeket -
magatok is szentek legyetek egész magatartásotokban, 16 úgy, amint meg
van írva: "Szentek legyetek, mert én szent vagyok."

                          CSALÁDI HASONLÓSÁG

	Legyetek a követőim, mint én is követője vagyok a Krisztusnak. (1Kor
11,1)

	Hatéves lányom, Jessica mosolyogva érkezett haza az iskolából.
Belehuppant az ölembe, és vidáman így szólt: "Apu, találkoztam ma egy
bácsival, aki azt kérdezte, hogy a te lányod vagyok-e. Amikor azt
válaszoltam, hogy igen, rám mosolygott és azt mondta, hogy nagyon
hasonlítok az apukámra."
	"Ennek örülsz annyira?" - kérdeztem tőle.
	"Igen" - válaszolta "Mindig nagyon örülök, ha azt mondják, hogy
hasonlítok rád." Igazán jólesett és örültem, hogy a lányom ennyire
boldog a hasonlóságunk miatt.
	Lányom viselkedése eszembe jutatta, hogy Isten mit vár tőlünk.
Rájöttem, hogy mint Isten gyermeke, az a dolgom, hogy Teremtőmre
hasonlítsak, és megmutassam jellemvonásait. Mindenkinek ez a feladata.
Ha így cselekszünk, akkor Isten családját vonzóvá tehetjük mások
számára, mert meglátják bennünk Krisztust.

	Imádság: Istenünk, segíts megjeleníteni isteni tulajdonságaidat, hogy
mások is meglássák és dicsőíthessenek téged. "Mi Atyánk, aki a
mennyekben vagy, szenteltessék meg a te neved, jöjjön el a te országod,
legyen meg a te akaratod, amint a mennyben, úgy a földön is; mindennapi
kenyerünket add meg nekünk ma..." Ámen. (Mt 6,9kk)

	Ha Isten természetének visszatükrözésére törekszünk, az emberek
meglátják bennünk az ő szeretetét.
	Francs Sackitey (Keleti Régió, Ghána)

	IMÁDKOZZUNK AZ APA NÉLKÜL FELNÖVŐ GYERMEKEKÉRT!