Csendes Percek június 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jún. 14., K, 03:41:02 CEST

                        2011. június 14. kedd

Mt 10,29-31.

Jézus mondja: 29 "Ugye, a verébnek párja egy fillér, és egy sem esik le
közülük a földre Atyátok tudtán kívül? 30 Nektek pedig még a hajatok
szálai is mind számon vannak tartva. 31 Ne féljetek tehát: ti sok
verébnél értékesebbek vagytok."

                     ISTEN TÖKÉLETES SZERETETE

A hajatok szála is számon van tartva. (Mt 10,30)

Nem sokkal azután, hogy Gracie lányunk három éves lett, kemoterápiára
kellett vinnünk. Hat hónapig tartó kezelés volt szükséges ahhoz, hogy
egy ritka szemrákot legyőzzön. Ahogy gondolkodtam, mi áll előttünk,
megbénított a félelem. Miért pont velünk történhetett meg mindez? -
kérdeztem Istent.
Az első kezelés után elkezdett kihullani Gracie haja. Meghasadt a
szívem, amikor az első marék hosszú szőke haját a kezembe tette.
"Segíts megnyugtatnom!" - kértem az Urat csendben. "Képtelen vagyok
erre nélküled."
Azonnal megszállt valami csodálatos nyugalom. A Mt 10,30 jutott
eszembe. Isten Gracie iránti szeretete oly tökéletes, hogy még a haja
szálai is számon vannak tartva. Karomban tartottam őt, és gyengéden
megsimogattam. Ahogy egyre több haja kihullott, újra és újra
biztosítottam afelől, hogy Isten tudja, mi történik velünk. Nem számít,
min megyünk keresztül, Isten tart bennünket, mint én őt.
Most, évekkel később, amikor Gracie hosszú szőke haját fésülöm, Isten
szeretetéről emlékezem. Ha belenézek az Írásba, mindig azt látom, hogy
bízhatunk Istenben. Isten mindent tud, még a verebeket is ismeri.
Velünk van, és oly nagyra tart, hogy minden egyes hajszálunkat számon
tartja.

Imádság: Köszönöm Uram, hogy megtartasz a nehéz időkben. Ámen.

Isten drágának tart bennünket.
Angela Pisel (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A RÁKBETEG GYERMEKEKÉRT!