Csendes Percek június 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jún. 10., P, 03:41:02 CEST

                       2011. június 10. péntek

Péld 3,1-8.

1 Fiam, ne felejtsd el tanításomat, és parancsaimat őrizze meg szíved,
2 mert hosszú életet, magas életkort és jólétet szereznek azok neked!
3 A szeretet és hűség ne hagyjon el téged: kösd azokat a nyakadba, írd
fel a szíved táblájára!
4 Így találsz kedvességre és jóindulatra Istennél és embereknél.
5 Bízzál az ÚRban teljes szívből, és ne a magad eszére támaszkodj!
6 Minden utadon gondolj rá, és ő egyengetni fogja ösvényeidet.
7 Ne tartsd bölcsnek önmagadat, féljed az URat, és kerüld a rosszat!
8 Gyógyulás lesz ez testednek, és felüdülés csontjaidnak.

                            AZ ÓRA KETYEG

	De én bízom benned, Uram, kezedben van sorsom. (Zsolt 31,15-16)

	Úgy érzem, napjaim nagy részében harcolok az idővel. Mindig több
dolgot kellene elintéznem, mint amennyi órát rájuk tudok szánni. Alvás,
a házasság ápolása, gyermekeimmel való foglalkozás olyan dolgok,
amelyeket nem lehet gyorsan letudni. Úgy érzem, egy szempillantás, és
egy újabb nap ért véget. Gyakran tűnik úgy, hogy a megoldandó feladat
egyszerűen nem éri meg a ráfordított időt. Mindig az az érzésem, hogy
kevés idő marad azokra a tennivalókra, amelyeket valóban szeretnék
elintézni.
	Sosem gondoltam volna, hogy az élet ilyen lesz. Tizenévesként és
fiatal felnőttként azért imádkoztam, hogy ne legyek átlagos. Különbözni
akartam, és megváltoztatni a világot. Nem számítottam rá, hogy az élet
a zokni mosás körül is forog.
	Nagyon megnyugtató számomra, hogy Isten a hétköznapi dolgokat
különlegessé teszi. Isten útján járva, benne bízva és engedelmeskedve
neki - egyre elégedettebb vagyok. Látom, hogy a jelentéktelennek tűnő
apró feladatok sokszor nagyobb hatást fejtenek ki, mint bárki is
gondolná. Ki tudja például, hogy gyermekeim majd hogyan változtatják
meg a világot? Azt viszont tudom, hogy Isten előttem jár, mellettem
van. Őt nem korlátozza óra vagy naptár, az én időm pedig a kezében van.

	Imádság: Atyánk, Istenünk, segíts nekünk megismerni a békességet,
amint telnek kiszabott napjaink! Ámen.

	Ha hittel engedelmeskedünk, Isten nagy dolgokat cselekszik.
	Jenny Sanders (Hampshire, Anglia)

	IMÁDKOZZUNK A ZAKLATOTT EMBEREKÉRT!

	_____________________________

	Hirdetés:

	Egy hét boldogság 70 árva és rászorult gyermeknek 2011-julius 20. és
27. között a Szigetközben, kérünk segits nekünk a megvalósításában,
mert sajnos az ellátásukhoz szükségünk lenne még élelmiszerre és némi
segitségre. Az élelmiszerhiány miatt veszélybe került a táborozás! Ha
tudsz segiteni kérlek hívj fel: a 06 30 9 614 625 telefonszámon vagy
ejfel at t-online.hu
	email címre írj nekünk.
Köszönettel Éjféli Kiáltás Misszió.
	http://www.gyermekmisszio.hu/