Csendes Percek július 31.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Júl. 31., V, 05:37:01 CEST

                      2011. július 31. vasárnap

Lk 8,22-25.

22 Történt egy napon, hogy Jézus tanítványaival együtt hajóra szállt,
és így szólt hozzájuk: "Menjünk át a tó túlsó partjára!" El is indultak.
23 Miközben hajóztak, ő elaludt. Ekkor szélvihar csapott le a tóra, és a
hajó kezdett vízzel megtelni, úgyhogy veszélyben forogtak. 24 Ekkor
odamentek hozzá, felébresztették, és így szóltak: "Mester, Mester,
elveszünk!" Ő pedig felkelt, ráparancsolt a hullámokra, mire azok
lecsillapodtak, és csendesség lett. 25 Aztán ezt kérdezte tőlük: "Hol
van a ti hitetek?" Ők pedig megrettenve és csodálkozva így szóltak
egymáshoz: "Hát ki ez, hogy a szeleknek és a víznek is parancsol, és
azok engedelmeskednek neki?"

                     EGY SÖTÉT, VIHAROS ÉJSZAKA

Semmiféle más teremtmény nem választhat el minket az Isten
szeretetétől, amely megjelent Jézus Krisztusban, a mi Urunkban. (Róm
8,39)

Lányom felsírt éjszaka, mert félt a vihartól. Dörgött az ég és
villámlott. Azt mondta, attól fél, hogy a szél elragadja őt a nagy
sötétben. Megpróbáltam megnyugtatni, miközben az ablakok zörögtek, és a
szél nekifeszült a háznak.
Azon az éjszakán értettem meg, mit érezhettek a tanítványok, mikor a
vihar elérte őket, és a szél lökdöste hajójukat a tengeren. (Mk 4,35-41;
Lk 8,22-25) Most és akkor is, csak Krisztus tud nyugalmat adni egy nagy
viharban. Ha segítségül hívjuk az ő nevét, és visszaemlékszünk a
Bibliában olvasható ígéretekre, bátorságot nyerhetünk bármilyen csapás
esetén.
Azt mondtam a lányomnak: "A viharban az a legjobb, hogy egyszer
mindegyik elmúlik." Majd imádkoztam vele, amit mindenki más is megtehet.

Imádság: Köszönjük Istenünk az egyszerű imákat és a békét, amit
félelmeink között adsz nekünk. Úgy imádkozunk, ahogy azt Jézus tanította
nekünk: "Atyánk, szenteltessék meg a te neved. Jöjjön el a te országod.
A mi mindennapi kenyerünket add meg nekünk naponként. És bocsásd meg a
mi bűneinket, mert mi is megbocsátunk minden ellenünk vétkezőnek. És ne
vígy minket kísértésbe. Ámen." (Lk 11,2-4)

Isten az eget rengető viharoknál is biztatást és nyugalmat ad.
Vince H. Byrd (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK A HALÁSZATBAN DOLGOZNAK!