Csendes Percek július 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Júl. 25., H, 05:37:01 CEST

                        2011. július 25. hétfő

Róm 3,21-26.

21 Most pedig a törvény nélkül jelent meg Isten igazsága, amelyről
bizonyságot is tesznek a törvény és a próféták. 22 Isten pedig ezt az
igazságát most nyilvánvalóvá tette a Krisztusban való hit által minden
hívőnek. Mert nincs különbség: 23 mindenki vétkezett, és híjával van az
Isten dicsőségének. 24 Ezért Isten ingyen igazítja meg őket kegyelméből,
miután megváltotta őket a Krisztus Jézus által. 25 Mert az Isten őt
rendelte engesztelő áldozatul azoknak, akik az ő vérében hisznek, hogy
igazságát megmutassa. Isten ugyanis az előbb elkövetett bűnöket elnézte
26 türelme idején, hogy e mostani időben mutassa meg igazságát: mert
ahogyan ő igaz, igazzá teszi azt is, aki Jézusban hisz.

                            ÚJRA TELJES

Mert én, az Úr, vagyok a te Istened, Izráel Szentje, a te szabadítód!
(Ézs 43,3)

Pár hónapra rá, hogy első szolgálati helyemre kerültem, épp egy
vasárnapi istentiszteletre készültem. Legkisebb lányom, Christina,
bejött a szobámba, kezében a kedvenc rongybabájával. A baba lábain és
karjain fölfeslett a varrás, és kezdett szétesni. Lányom azt kérdezte,
szomorúsággal a szemében, vissza tudnám-e varrni ezeket. A válaszomra -
Apa el van foglalva a munkájával. Az igehirdetésre kell készülnöm.
Később megvarrom a babád. - lassan kiment a szobából.
Ahogy kezdtem a prédikáció végére érni, felnéztem, és láttam, hogy
lányom visszajött, és ott állt újra szomorúan, kérve, hogy javítsam meg
a babáját. A bűntudat előcsalogatta a jobbik énemet, és hozzáfogtam a
varráshoz. Épp csak elővettem a varrókészletet, és elkezdtem a javítást
az egyik karral, amikor mintha Isten szólt volna hozzám. "Mielőtt
megismerted a szeretetemet és megváltó kegyelmemet, olyan széthullott
voltál, mint ez a baba. De mivel szeretlek, összeszerkesztettem az
életed, és teljessé tettem."
Azon az estén Isten szeretetének áldását éltük át mindketten
Christinával.

Imádság: Könyörületes Urunk, köszönjük, hogy érdemtelenségünk ellenére
is szeretsz bennünket. Ámen.

Isten a szeretet szemeivel látja megtörtségünket, és újra helyreállít
minket.
John I. Penn (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK A FIATAL LELKÉSZEKÉRT!