Csendes Percek július 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Júl. 21., Cs, 05:37:02 CEST

                      2011. július 21. csütörtök

Ef 3,14-21.

14 Ezért meghajtom térdemet az Atya előtt, 15 akiről nevét kapja minden
nemzetség mennyen és földön: 16 adja meg nektek dicsőségének gazdagsága
szerint, hogy hatalmasan megerősödjék bennetek a belső ember az ő Lelke
által; 17 hogy a Krisztus lakjék szívetekben a hit által, a szeretetben
meggyökerezve és megalapozva 18 képesek legyetek felfogni minden
szenttel együtt: mi a szélesség és hosszúság, magasság és mélység; 19 és
így megismerjétek Krisztusnak minden ismeretet meghaladó szeretetét,
hogy teljességre jussatok, az Isten mindent átfogó teljességéig. 20 Aki
pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük vagy
gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint: 21 azé a dicsőség az
egyházban Krisztus Jézus által nemzedékről nemzedékre, örökkön-örökké.
Ámen.

                          AJTÓK ÉS ABLAKOK

Aki pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük
vagy gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint: azé a dicsőség az
egyházban Krisztus Jézus által nemzedékről nemzedékre, örökkön-örökké.
(Ef 3,20-21)

Úgy éreztem, örökre bezárult egy ajtó, amikor néhány éve el kellett
fogadnom a nyugdíjazásomat szeretett egyetemi állásomból. Hiányzott a
fiatalok társasága, úgy éreztem, a velük való napi kapcsolattartás
tartotta frissen gondolkodásom és szellemem. Anyagi tartalékaimat is
kimerítette a nyugdíjazás, ezért is éreztem kétszeresen áldásnak, amikor
Isten helyettesítő tanítás formájában nyitotta ki számomra a lehetőség
ablakát.
Sok időt töltök mostanában térdepelve, fizikailag a gyerekekkel és
lélekben a gyerekek miatt. Imádkozom értük, a szüleikért és mindazokért,
akik kiveszik részüket a tanításuk felelősségéből. Nem vártam, hogy
ilyen korán kezdem a nyugdíjas éveket, és azt sem, hogy így töltöm majd
őket.
A változást határozottan nehezebben viselem, ahogy öregszem. Azonban,
mivel erős a hitem, képes vagyok bízni Istenben, nyitott és bizakodó
tudok maradni. Ily módon egy sokkal teljesebb életet élhetek, mint
valaha is képzeltem volna, és a pénzügyi kötelezettségeimet is
teljesíteni tudom.

Imádság: Szerető Atyánk, segíts fölfedeznünk céljainkat, és úgy élnünk,
hogy közelebb kerüljünk hozzád. Ámen.

Ami számunkra egy befejezésnek tűnik, Isten által lehet egy új kezdetre
nyitott ajtó.
Anne Sheffield (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK A KÉNYSZERNYUGDÍJAZOTTAKÉRT!