Csendes Percek július 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Júl. 14., Cs, 05:37:01 CEST

                      2011. július 14. csütörtök

1Pt 4,8-11.

8 Mindenekelőtt az egymás iránti szeretet legyen kitartó bennetek, mert
a szeretet sok bűnt elfedez. 9 Legyetek egymással vendégszeretők
zúgolódás nélkül. 10 Ki milyen lelki ajándékot kapott, úgy szolgáljatok
azzal egymásnak, mint Isten sokféle kegyelmének jó sáfárai: 11 ha valaki
prédikál, úgy mondja szavait, mint Isten igéit, ha valaki szolgál, úgy
szolgáljon, mint aki azt az Istentől kapott erővel végzi, hogy mindenkor
az Isten dicsőíttessék Jézus Krisztus által, akié a dicsőség és a
hatalom örökkön-örökké. Ámen.

                     A SZOLGÁLAT NAGYSZERŰSÉGE

Mert ki a nagyobb? Az, aki asztalnál ül, vagy aki szolgál? Ugye az, aki
az asztalnál ül? Én pedig olyan vagyok közöttetek, mint aki szolgál. (Lk
22,27)

Alapos kivizsgálás után az orvosok megállapították, hogy édesanyám
nővérének, Dórának daganat van a gyomrában. Anyuval együtt elutaztunk,
hogy Dórával és családjával lehessünk, mikor az operációra sor kerül.
Később, amikor a nagynéném már otthon volt, a családtagok gondoskodtak
róla, mindenkinek megvolt a maga feladata. Anyu dolga volt, hogy
imádkozzon a nagynénémmel, és elkészítse a reggelijét. Ha édesanyám nem
ért rá, én segítettem.
Egyik reggel, miközben a nénikém reggelijét készítettem, hirtelen
rájöttem, - nem csupán a fejemmel, de a szívemmel is - mit értett Jézus
a Lukács 22,27 alatt. Megláttam, hogy szerető szívvel kell szolgálnunk.
Hozzá kell tennem, hogy eleinte nem volt kedvem a nénikém reggelijét
elkészíteni. Ám később változtattam a hozzáállásomon, mert arra
gondoltam, hogy talán Jézus is sokszor fáradt volt, és mégis szolgálta a
szükséget szenvedőket. Ő az én példaképem a szolgálatban. Most már
tudom, hogy az igazi nagyság mások szolgálatában rejlik.

Imádság: Urunk, segíts, hogy szolgálhassuk a szükséget szenvedőket,
akiket hozzánk küldesz. Segíts, hogy szerető szívvel szolgálhassunk
nekik. Ámen.

Isten országában azok a nagyok, akik szolgálnak.
Jim Sanchez (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A MŰTÉT UTÁN LÁBADOZÓKÉRT!