Csendes Percek július 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Júl. 11., H, 05:37:01 CEST

                        2011. július 11. hétfő

Lk 5,27-32.

27 Ezután kiment Jézus, és meglátott egy Lévi nevű vámszedőt, aki a
vámnál ült. Így szólt hozzá: "Kövess engem!" 28 Az otthagyott mindent,
felkelt, és követte őt. 29 Lévi nagy vendégséget készített neki a
házában, és nagy sokaság volt ott, vámszedők és mások, akik velük együtt
telepedtek asztalhoz. 30 A farizeusok és a közülük való írástudók pedig
zúgolódtak, és ezt mondták tanítványainak: "Miért esztek és isztok a
vámszedőkkel és bűnösökkel együtt?" 31 Jézus így válaszolt nekik: "Nem
az egészségeseknek van szükségük orvosra, hanem a betegeknek. 32 Nem
azért jöttem, hogy az igazakat hívjam, hanem a bűnösöket megtérésre."

                     FELTÉTEL NÉLKÜLI SZERETET

Nem azért jöttem, hogy az igazakat hívjam, hanem a bűnösöket
megtérésre. (Lk 5,32)

Mindnyájunknak szüksége van néha egy barátra, aki törődik velünk, és
velünk van a küzdelmeinkben. Kell valaki, akivel beszélgethetünk, aki
nem bírálgat minket, hanem feltétel nélkül elfogad és szeret. A
Szentírás szerint a vámszedők és a bűnösök elmentek Jézushoz, és egy
asztalhoz ültek vele. Jól érezték magukat mellette. Érezték benne a
könyörületet és a gyógyítás kegyelmét. Mivel Jézus nemcsak
megtisztította, de meg is gyógyította az embereket, a farizeusok és
írástudók zúgolódni kezdtek. Azt kifogásolták, hogy Jézus elfogadta a
bűnösöket, és együtt evett velük.
Bámulatos! Isten tiszta, szent, szeplőtelen Báránya nemcsak
meghallgatta a tisztátalan, gonosz bűnösöket, mint amilyen én is vagyok,
de meg is érintette őket, és együtt evett velük!
Nem kell elbátortalanodnunk, ha a körülöttünk élők bírálnak bennünket,
és nyilvántartást vezetnek a hibáinkról. Inkább bátorítsuk magunkat és
másokat azzal az igazsággal, hogy Krisztus mindig kész tárt karokkal
fogadni, és meggyógyítani bennünket.

Imádság: Úr Jézus, köszönöm, hogy feltétel nélküli szeretettel fogadsz
el mindnyájunkat. Köszönöm, hogy meggyógyítasz és megtisztítasz minket.
Ámen.

Jézus a bűnösökért jött, olyanokért, mint én.
Michael D. Smith (Dél-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK AZÉRT, HOGY JOBB BARÁTOKKÁ VÁLJUNK!