Csendes Percek július 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Júl. 6., Sze, 13:58:37 CEST

                         2011. július 6. szerda

Zsolt 40,1-4.

1 A karmesternek: Dávid zsoltára.
2 Várva vártam az URat, és ő lehajolt hozzám, meghallotta kiáltásomat.
3 Kiemelt a pusztulás verméből, a sárból és iszapból. Sziklára állította
lábamat, biztossá tette lépteimet.
4 Új éneket adott a számba, Istenünknek dicséretét. Sokan látják ezt, félik
az URat, és bíznak benne.

                        BŰNBE GABALYODVA

Kiemelt a pusztulás verméből, a sárból és iszapból. Sziklára állította
lábamat, biztossá tette lépteimet. (Zsolt 40,3)

Gyermekkoromban nagyon szerettem a hosszú nyári napokon mezítláb futkározni
az udvaron. A vadrózsabokrok elfoglalták maguknak az udvar egy részét, és én
az érzékeny lábamra tekintettel inkább ezektől távol ugráltam.
Egyik napon megpróbáltam keresztülhatolni az egyik ilyen vadrózsával
borított tüskés földdarabon. Lábujjhegyen szökdécselve igyekeztem elkerülni
a töviseket és bogáncsokat. Néhány perc múlva észrevettem, hogy mégis a
rózsabokros terület közepére jutottam. Úgy éreztem, csapdába estem, és
megijedtem. Majd az egyetlen dolgot tettem, amit tudtam, elkiáltottam magam:
"Apa!!!" Nemsokára láttam is, ahogy szalad felém az udvar végéből. Kiemelt,
és a puha fűre állította a lábaimat.
Ahogyan én a tüskés területen, úgy topogunk gyakran a bűn körül, míg azt
vesszük észre, hogy teljesen belegabalyodtunk és nincs kiút. Szerencsére van
egy szerető Atyánk, aki meghallja kiáltásunkat. Isten lehajol értünk, kiemel
a bűn szövevényéből, és a helyes útra állítja lábainkat.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hogy megmentettél minket, amikor a Jézustól
tanult imádság szavaival kiáltottunk hozzád: "... szabadíts meg a
gonosztól!" Ámen.

Amikor körbefonnak minket a bűn csápjai, Isten meghallja segélykiáltásunkat.
Mitzi C. Smith (Dél-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A BŰN SZORÍTÁSÁBAN VERGŐDŐKÉRT!