Csendes Percek január 31.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jan. 31., H, 03:41:03 CET

                        2011. január 31. hétfő

Lk 12,22-31.

22 Tanítványaihoz pedig így szólt Jézus: "Ezért mondom nektek: ne
aggódjatok életetekért, hogy mit egyetek, se testetekért, hogy mivel
ruházkodjatok, 23 mert több az élet a tápláléknál, és a test a
ruházatnál. 24 Nézzétek meg a hollókat: nem vetnek, nem is aratnak,
nincsen kamrájuk, sem csűrük, Isten mégis eltartja őket. Mennyivel
értékesebbek vagytok ti a madaraknál! 25 De aggodalmaskodásával ki
tudná közületek akár egy arasznyival is meghosszabbítani életét? 26 Ha
tehát a legcsekélyebbre sem vagytok képesek, miért aggódtok a többi
miatt? 27 Nézzétek a liliomokat, miként növekednek: nem fáradoznak, nem
is fonnak, de mondom nektek, hogy Salamon teljes dicsőségében sem
öltözött úgy, mint ezek közül bármelyik. 28 Ha pedig a mező füvét,
amely ma van, és holnap a kemencébe vetik, az Isten így öltözteti,
mennyivel inkább titeket, kicsinyhitűek! 29 Ti se kérdezzétek tehát,
hogy mit egyetek, vagy mit igyatok, és ne nyugtalankodjatok. 30 Mert
mindezeket a világ pogányai kérdezgetik. A ti Atyátok pedig tudja, hogy
szükségetek van ezekre. 31 Inkább keressétek az ő országát, és ráadásul
ezek is megadatnak nektek."

                          BIZONYTALAN IDŐK

Ami lehetetlen az embernek, az Istennek lehetséges. (Lk 18,27)

Bizonytalan időket élünk. Mind a hírek, mind a magánéletünk
szorongással teli. Mostanában történt, hogy mire felépültem a
hátműtétem és egy fertőzés után, eddigi cégem felmondott nekem.
Elkezdtem gondolkodni. Hogy fogja a családom túlélni, amíg nem kapok
egy új munkát? Mi történik így a jövőre vonatkozó terveinkkel?
Anyukám, és sokan a barátaim közül is mondták, ott vagyok imalistájuk
elején, és Isten meghallja az igazak imáját, akik Istenhez közel és
neki megfelelően szeretnének élni. Olyan emberek is imádkoztak értem,
akiket nem is ismertem.
Kezdtem látni, ahogy Isten áldása ezen a sok emberen keresztül elér
engem. Egy barátom emlékeztetett, hogy Isten mindent jónak teremtett.
Isten folytatja a teremtést, és minden újból jó lesz. Minden
bizonytalankodásom esetén emlékeztetem magam, Isten szerető, erős és
mindentudó. Isten műhelyében mindig keményen dolgozik, és a mi életünk
jó és rossz időszakait úgy alakítja, ahogy az neki tetsző.

Imádság: Istenünk benned minden életre kel, beleértve minket is.
Kérünk, segíts, hogy kellőképpen odafigyeljünk jelenlétedre, és hogy
veled járhassunk reménykedve, hitben, a te akaratodat keresve. Ámen.

Isten minden egyes lépésünkkel a jövő felé vezet minket.
Mark H. Anderson (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK MOSTANÁBAN VESZTETTÉK EL ÁLLÁSUKAT!