Csendes Percek január 21.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jan. 21., P, 03:41:03 CET

                       2011. január 21. péntek

Préd 3,1-8.

1 Mindennek megszabott ideje van, megvan az ideje minden dolognak az ég
alatt.
2 Megvan az ideje a születésnek, és megvan az ideje a meghalásnak.
Megvan az ideje az ültetésnek, és megvan az ideje az ültetvény
kitépésének.
3 Megvan az ideje az ölésnek, és megvan az ideje a gyógyításnak. Megvan
az ideje a rombolásnak, és megvan az ideje az építésnek.
4 Megvan az ideje a sírásnak, és megvan az ideje a nevetésnek. Megvan
az ideje a gyásznak, és megvan az ideje a táncnak.
5 Megvan az ideje a kövek szétszórásának, és megvan az ideje a kövek
összerakásának. Megvan az ideje az ölelésnek, és megvan az ideje az
öleléstől való tartózkodásnak.
6 Megvan az ideje a megkeresésnek, és megvan az ideje az elvesztésnek.
Megvan az ideje a megőrzésnek, és megvan az ideje az eldobásnak.
7 Megvan az ideje az eltépésnek, és megvan az ideje a megvarrásnak.
Megvan az ideje a hallgatásnak, és megvan az ideje a beszédnek.
8 Megvan az ideje a szeretetnek, és megvan az ideje a gyűlöletnek.
Megvan az ideje a háborúnak, és megvan az ideje a békének.

                      MEGSZABOTT IDŐ MINDENNEK

Mindennek megszabott ideje van, megvan az ideje minden dolognak az ég
alatt. Megvan az ideje a születésnek, és megvan az ideje a meghalásnak.
Megvan az ideje az ültetésnek, és megvan az ideje az ültetvény
kitépésének. (Préd 3,1-2)

2008 telén olvastam először a Mesto Vstrechit, vagyis a Csendes Percek
orosz változatát, ami szó szerint "a találkozás helye". Egész éjjel
fenn maradtam, hogy az áhítatokat olvasgassam. Azonnal szerettem volna
megtelni kegyelemmel, és megismerni, hogy mások hogyan élnek Istenben a
föld túloldalán. Amikor egy hölgy bizonyságtételéhez értem, aki már 70
éve olvassa a Csendes Perceket, nagyon elszomorodtam. Azt kérdeztem:
"Uram, miért csak most küldted nekem ezt az áldást, amikor olyan sok
ember egész életében élvezheti?"
Azután eszembe jutott, hogy 17 éve kaptam a Bibliámat egy barátomtól,
aki ajándékként hozta külföldről. Bibliai olvasmányaimból tudtam meg,
hogy Isten szeret engem. Sőt, Isten gyülekezetet is adott, ahová
járhatok, és ilyen áldásokban van részem, mint ez a füzet is, amiben az
áhítatíró testvéreim leírják, mit jelent naponként megélni a hitet.
Isten így vigasztal: "Mindennek megszabott ideje van, megvan az ideje
minden dolognak az ég alatt." Tovább olvasom a Csendes Perceket, és
hálás vagyok ezért a forrásért, ami segít a hitemet teljesen megélni.

Imádság: Istenünk, köszönjük a kapcsolatot veled, és a bizonyosságot,
hogy minden a megfelelő időben történik. Ámen.

Hitünk összeköt Isten összes gyermekével a földön.
Galina Samson (Voronyezs, Oroszország)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK BIBLIÁT SZERETNÉNEK!