Csendes Percek január 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jan. 15., Szo, 03:41:02 CET

                       2011. január 15. szombat

1Tim 6,17-19.

17 Azoknak pedig, akik e világban gazdagok, parancsold meg, hogy ne
legyenek gőgösek, és ne a bizonytalan gazdagságban reménykedjenek,
hanem Istenben, aki megélhetésünkre mindent bőségesen megad nekünk. 18
A gazdagok tegyenek jót, legyenek gazdagok a jó cselekedetekben,
adakozzanak szívesen, javaikat osszák meg másokkal, 19 gyűjtsenek
maguknak jó alapot a jövendőre, hogy elnyerjék az igazi életet.

                       VALAKI OTT AZ AJTÓDNÁL

A testvéri szeretet legyen maradandó. A vendégszeretetről meg ne
feledkezzetek, mert ezáltal egyesek - tudtukon kívül - angyalokat
vendégeltek meg. (Zsid 13,1-2)

Könnyen magával sodornak a mindennapok. Dolgozok, fizetést kapok,
kifizetem a számlákat, elmegyek vásárolni, ám teszek-e eleget a
legfontosabb dolgokért? Vajon közreműködök-e Isten tervében azzal, hogy
megosztom másokkal szeretetemet? Lassan elfeledkezhetünk azokról, akik
az ajtónkon kopogtatnak, vagy az utcán koldulnak. Pedig csak egy kis
élelmet vagy meleg ruhát szeretnének. Gyakran azt gondoljuk, hogy
"elég, hogy a gyülekezetben adunk" vagy "a családunk az első".
Volt egy ember, aki többször megjelent az ajtónk előtt. Egyszer már meg
sem hallgattam, úgy küldtem el. Ekkor a fiam azt kérdezte: "Apa,
keresztyének vagyunk, ha elküldjük?"
Kérdése olyan volt, mintha Isten bökött volna oldalba. Beültünk a
kocsiba, és az ember után hajtottunk. Felvettük, hazavittük és az
otthonunkban olyan vendégszeretettel vettük körbe, amire az Isten igéje
tanít minket. A fiam saját zsebpénzéből is adott neki, hogy segítsen
rajta.
Valóban adunk-e eleget - időnkből, pénzünkből, segítőkészségünkből - a
gyülekezetünkben és környezetünkben? Adunk-e viszonzást nem várva?
Mindenekelőtt azt kell szem előtt tartanunk, hogy Istennek és övéinek
adunk.

Imádság: Istenünk, köszönünk mindent, amink van. Add, hogy mindig
észrevegyük a szükséget szenvedőket. Ámen.

Adjunk szabadon, viszonzást nem várva!
Shaun McHardy (Nyugati-fok, Dél-Afrikai Köztársaság)

IMÁDKOZZUNK MEGÚJULT ADAKOZÓ SZÍVÉRT!