Csendes Percek január 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jan. 13., Cs, 03:41:02 CET

                      2011. január 13. csütörtök

Jak 1,1-17.

1 Jakab, Istennek és az Úr Jézus Krisztusnak szolgája, üdvözletét küldi
a szórványban élő tizenkét törzsnek.
2 Teljes örömnek tartsátok, testvéreim, amikor különféle kísértésekbe
estek, 3 tudván hogy hitetek próbája állhatatosságot eredményez. 4 Az
állhatatosság pedig tegye tökéletessé a cselekedetet, hogy tökéletesek
és hibátlanok legyetek, minden fogyatkozás nélkül. 5 Ha pedig valakinek
nincsen bölcsessége, kérjen bölcsességet Istentől, aki készségesen és
szemrehányás nélkül ad mindenkinek, és meg is kapja. 6 De hittel kérje,
semmit sem kételkedve, mert aki kételkedik, az olyan, mint a tenger
hulláma, amelyet a szél sodor és ide-oda hajt. 7 Ne gondolja tehát az
ilyen, hogy bármit is kaphat az Úrtól, 8 a kétlelkű és minden útján
állhatatlan ember. 9 A szegénysorsú testvér dicsekedjék a méltóságával,
10 a gazdag pedig megalázott voltával, mert elmúlik mindez, mint a mező
virága. 11 Mert felkel a nap nagy hőséggel, és elszárítja a füvet; a
virága lehullik és szépsége elvész. Így sorvad el vállalkozásaiban a
gazdag is. 12 Boldog ember az, aki a kísértés idején kitart, mert
miután kiállta a próbát, elnyeri az élet koronáját, amelyet az Úr
megígért az őt szeretőknek. 13 Senki se mondja, amikor kísértésbe jut:
az Isten kísért engem, mert az Isten a gonosztól nem kísérthető, és ő
maga sem kísért senkit a gonosszal. 14 Mert mindenki saját kívánságától
vonzva és csalogatva esik kísértésbe. 15 Azután a kívánság megfoganva
bűnt szül, a bűn pedig kiteljesedve halált nemz. 16 Ne tévelyegjetek,
szeretett testvéreim: 17 minden jó adomány és minden tökéletes ajándék
onnan felülről, a világosság Atyjától száll alá, akiben nincs változás,
sem fénynek és árnyéknak váltakozása.

                           ISTEN AJÁNDÉKA

Aki pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük
vagy gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint... (Ef 3,20)

A Magyar Köztársaság törvénye értelmében Önök mostantól... ELVÁLTAK!
Biztos nem így mondták, az ember ilyesmire nem szívesen emlékszik.
Keresztyénként még megbélyegzettnek is érezhetjük magunkat, ha egy
útlevélkérelem kérdései között ezt is be kell jelölni. Így terveztem?
Nem. Tényleg Isten akarta? Nem. Kérdeztem egyáltalán Istent, hogy ő mit
tervez? Ha őszinte vagyok, nem. Az áldását kértem, igen. De már kész
helyzet elé állítottam! Bő két év kellett nekem ahhoz, hogy egy
"hirtelen felindulásból" kimondott fogadalom kötelezettsége alól
felmentsem magamat.
Bíztatok mindenkit, aki hasonló helyzetben van vagy fél, hogy hasonló
helyzetbe kerülhet: Isten tervei a legjobbak számunkra! Még ha sokáig
is haladunk egyedül az úton, semmi sincs hiába Jézus oldalán. Én nagyon
sokat tanultam a válásom óta, magamról, embertársaimról és persze
Istenről. Nagyon hálás vagyok a megtapasztalt vezetésért. Még nem értem
az út végére, de csak bizakodva tudok a jövőre tekinteni, mert tudom,
hogy Isten szeret, és minden a javamra van.

Imádság: Urunk, köszönjük ajándékaidat! Segíts, hogy a tökéletes
ajándékodat ki tudjuk várni, és ne okozzunk neked és másoknak annyi
fájdalmat türelmetlenségünkkel. Ámen.

Isten ajándéka tökéletes, érdemes rá várni.
Hecker Kristóf (Budakeszi, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK ELVÁLT ISMERŐSEINKÉRT!