Csendes Percek január 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jan. 8., Szo, 03:41:01 CET

                       2011. január 8. szombat

1Jn 4,7-16.

7 Szeretteim, szeressük egymást; mert a szeretet Istentől van, és aki
szeret, az Istentől született, és ismeri Istent; 8 aki pedig nem
szeret, az nem ismerte meg az Istent; mert Isten szeretet. 9 Abban
nyilvánul meg Isten hozzánk való szeretete, hogy egyszülött Fiát küldte
el Isten a világba, hogy éljünk őáltala. 10 Ez a szeretet, és nem az,
ahogy mi szeretjük Istent, hanem az, hogy ő szeretett minket, és
elküldte a Fiát engesztelő áldozatul bűneinkért. 11 Szeretteim, ha így
szeretett minket Isten, akkor mi is tartozunk azzal, hogy szeressük
egymást. 12 Istent soha senki sem látta: ha szeretjük egymást, Isten
lakik bennünk, és az ő szeretete lett teljessé bennünk. 13 Abból
tudjuk, hogy benne maradunk, és ő mibennünk, hogy a maga Lelkéből adott
nekünk. 14 És mi láttuk, és mi teszünk bizonyságot arról, hogy az Atya
elküldte a Fiát a világ üdvözítőjéül. 15 Ha valaki vallja, hogy Jézus
Isten Fia, abban Isten marad, ő pedig Istenben; 16 és mi ismerjük és
hisszük azt a szeretetet, amellyel Isten szeret minket. Isten szeretet,
és aki a szeretetben marad, az Istenben marad, és Isten is őbenne.

                        "OTTHON TALÁLKOZUNK"

Jézus ezt mondta: Én vagyok a világ világossága: aki engem követ, nem
jár a sötétségben, hanem övé lesz az élet világossága. (Jn 8,12)

Az új mostohaapánk lehajolt a bátyámhoz és hozzám, és megkérdezte, hogy
apának akarjuk-e szólítani, vagy Jim-nek. Habozás nélkül az "apát"
választottuk. Akár így, akár úgy választunk, az irányunkba tett
elkötelezettsége mindenképpen Isten feltétel nélküli odaszánását
juttatta eszünkbe.
Az ifi-kosárlabda csapatból is mindig apát kerestem a szememmel. Mindig
eljött a meccseimre, még ha ritkán is voltam fenn a pályán. Azután
megvárt, és beszélt velem, mielőtt a buszra szálltam volna. Apa
észrevette, milyen csalódott vagyok. A szavait nem fogom elfelejteni:
"Mindig büszke leszek rád, akár sztár vagy, akár a kispadon ülsz.
Szeretlek, fiam. Otthon találkozunk."
Nem hasonló ez ahhoz, amit a Mennyei Atyánk mond nekünk? Krisztusban
Isten lehajolt hozzánk, és felajánlotta, hogy szólíthatjuk őt
"Atyának". Nem azért, amit teszünk, hanem önmagáért, és mert az
életünkben Atya akar lenni. Mivel apa követte Krisztust, láthattam
Krisztus világosságát. Az igazi világosság csak Istentől jön, és én
szeretném felmutatni gyermekeimnek azt a világosságot. Szeretnék
beszélni másoknak Krisztusról.

Imádság: Atyánk, mutasd meg, hogyan tükrözhetnénk Krisztus
világosságát, hogy mindenki láthassa szeretetedet. Ámen.

Ha csalódtunk is magunkban, Isten szeretete töretlen irántunk.
Mark Breer (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A MOSTOHASZÜLŐK CSALÁDJAIÉRT!