Csendes Percek január 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Jan. 4., K, 03:41:02 CET

                         2011. január 4. kedd

2Kor 1,3-7.

3 Áldott az Isten, a mi Urunk Jézus Krisztus Atyja, az irgalom Atyja és
minden vigasztalás Istene, 4 aki megvigasztal minket minden
nyomorúságunkban, hogy mi is megvigasztalhassunk másokat minden
nyomorúságban, azzal a vigasztalással, amellyel az Isten vigasztal
minket. 5 Mert amilyen bőséggel részünk van a Krisztus szenvedéseiben,
Krisztus által olyan bőséges a mi vigasztalásunk is. 6 Ha
szorongattatunk, ez a ti vigasztalásotokért és üdvösségetekért van, ha
vigasztaltatunk, az a ti vigasztalásotokért van, amely elég erős
ugyanazoknak a szenvedéseknek az elhordozására, amelyeket mi is
szenvedünk. 7 A mi reménységünk bizonyos felőletek, mert tudjuk, hogy
amiképpen részestársak vagytok a szenvedésekben, ugyanúgy a
vigasztalásban is.

                         KIÚT A SÖTÉTSÉGBŐL

Amit a sötétségben mondok nektek, azt a világosságban mondjátok el;
amit fülbe súgva hallotok, azt a háztetőkről hirdessétek. (Mt 10,27)

Magamra maradtam két kisfiammal, a férjem 25 évesen, a vérét megtámadó
betegségben meghalt. Szilárd meggyőződése volt, hogy Isten meg fogja
gyógyítani. Amikor megkaptam az üzenetet a kórházból, teljesen
összetörtem. Az életem a teljes sötétségbe zuhant.
Azonban a "minden vigasztalás Istene, aki megvigasztal minket minden
nyomorúságunkban" sok olyan barátot küldött hozzám, akik átélték ezt a
szomorúságot. Azt mondták és tették, amire szükségem volt. Néha
egyszerűen csak csendben ültek mellettem. Ezek az Isten-küldötte
emberek elviselhetővé tették az életet számomra. Megtapasztaltam, hogy
Isten fájdalmakat és szomorúságot átélt embereket használhat arra, hogy
megvigasztalja azokat, akiket a kétségbeesés elborít, és elrabolja
szívük békéjét és örömét.
Amikor a szívünk összetörik valami miatt, Isten fájdalmaink legmélyén
találkozik velünk, és megvigasztal, ahogyan csak ő tud. És legtöbbször
erre a vigasztaló szolgálatra másokat használ.

Imádság: Irgalomnak Istene, segíts benned bíznunk, amikor a fájdalmak
elborítanak. Taníts meg úgy vigasztalnunk másokat, ahogyan te
vigasztalást nyújtasz nekünk. Ámen.

Amit a sötétségben megtapasztalunk, Isten arra használja, hogy fényt
terjesszünk.
Ingrid A. Rönnberg (Skane, Svédország)

IMÁDKOZZUNK A KIGYERMEKES ÖZVEGYEKÉRT!