Csendes Percek február 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Feb. 28., H, 03:41:02 CET

                       2011. február 28. hétfő

Jak 1,2-12.

2 Teljes örömnek tartsátok, testvéreim, amikor különféle kísértésekbe
estek, 3 tudván hogy hitetek próbája állhatatosságot eredményez. 4 Az
állhatatosság pedig tegye tökéletessé a cselekedetet, hogy tökéletesek
és hibátlanok legyetek, minden fogyatkozás nélkül. 5 Ha pedig valakinek
nincsen bölcsessége, kérjen bölcsességet Istentől, aki készségesen és
szemrehányás nélkül ad mindenkinek, és meg is kapja. 6 De hittel kérje,
semmit sem kételkedve, mert aki kételkedik, az olyan, mint a tenger
hulláma, amelyet a szél sodor és ide-oda hajt. 7 Ne gondolja tehát az
ilyen, hogy bármit is kaphat az Úrtól, 8 a kétlelkű és minden útján
állhatatlan ember. 9 A szegénysorsú testvér dicsekedjék a méltóságával,
10 a gazdag pedig megalázott voltával, mert elmúlik mindez, mint a mező
virága. 11 Mert felkel a nap nagy hőséggel, és elszárítja a füvet; a
virága lehullik és szépsége elvész. Így sorvad el vállalkozásaiban a
gazdag is. 12 Boldog ember az, aki a kísértés idején kitart, mert
miután kiállta a próbát, elnyeri az élet koronáját, amelyet az Úr
megígért az őt szeretőknek.

                      ÉLETÜNK MEGPRÓBÁLTATÁSAI

Semmiért se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor
hálaadással tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt. (Fil 4,6)

Harmadik gyermekem születésekor nagyon sok érzelem telepedett rám.
Hálás voltam, hogy van három egészséges kisfiam és egy szerető férjem,
de a szomorúságot mégsem tudtam lerázni magamról. A gyerekek miatt
voltam szomorú? Vagy a fáradtságtól? Egy hónappal később depresszióm
miatt kórházba kerültem.
Megalázottnak, frusztráltnak éreztem magam a világban, de steril
szobámban könnyek nélkül feküdtem. Belekapaszkodtam a Bibliámba, nem
akartam elhagyni, de ahhoz már nem volt erőm, hogy kinyissam. Ekkor
bejött egy ápoló. Leült az ágyam mellé, amelyben összezsugorodva
feküdtem. Nem tudtam ránézni. Csendesen kivette a Bibliát kezemből, és
kinyitotta.
"Semmiért se aggódjatok!" Ezt a sort olvasta fel nekem. Ahogy folytatta
az olvasást, szívem megnyugodott, lelkem kitárult. Ott ültünk és
sírtunk együtt. Hónapok óta először éreztem, hogy a fájdalom, szégyen
és depresszió elhagyja testemet.
Az igét kitettem a fürdőszobánkba, hogy minden reggel olvashassam. A
nővér indította el felépülésemet. Segített, hogy lelkem Isten szavai
által meggyógyuljon.

Imádság: Köszönjük Istenünk azokat, akik megpróbáltatásaink idején
békességeddel jönnek hozzánk. Áldd meg azokat, akik a remény és
gyógyulás szavait közvetítik. Ámen.

Minden sötét helyen keressük Isten világosságát!
hitney ideman (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÚJDONSÜLT SZÜLŐKÉRT!