Csendes Percek február 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Feb. 26., Szo, 03:41:03 CET

                      2011. február 26. szombat

Zsolt 61,1-6.

1 A karmesternek: Húros hangszerre. Dávidé.
2 Hallgasd meg panaszomat, Istenem, figyelj imádságomra!
3 A föld végéről kiáltok hozzád, mert elepedt a szívem. Vezess el engem
a kősziklára, mert az igen magas nekem!
4 Hiszen te vagy menedékem, erős bástyám az ellenség ellen.
5 Hadd lakjam mindenkor sátradban, hadd meneküljek szárnyad oltalmába!
(Szela.)
6 Mert hallottad, Istenem, amit megfogadtam, a nevedet félőkkel együtt
adtál nekem örökséget.

                        TÖBB EGY ESERNYŐNÉL

Tollaival betakar téged, szárnyai alatt oltalmat találsz, pajzs és
páncél a hűsége. (Zsolt 91,4)

Egy tavaszi napon kora reggeli sétámat tettem a megszokott útvonalon.
Az előrejelzések záporesőt jósoltak, tehát magammal vittem az
esernyőmet. Egy idő után elkezdett esni. A gyenge zápor hamar szakadó
esőbe ment át. Majdnem mindenki zárt helyre sietett. Én és még néhány
bátor lélek folytattuk utunkat esernyőnkkel, lábainkkal vízben
tocsogva.
Ekkor kezdtem megérteni, hogy hasonló, amikor Isten szárnya védelmében
járjuk az életet. Az élet nagy viharait is bizonyosan megérezzük; utunk
gyakran problémákkal teli akadálypályához hasonlít. De utunk során
biztosak lehetünk benne, hogy Isten mindig velünk van.

Imádság: Istenünk, az életutunk során kérünk, óvd, védelmezd minden
egyes gyermeked. Bizalommal imádkozunk hozzád: "Mi Atyánk, aki a
mennyekben vagy, szenteltessék meg a te neved, jöjjön el a te országod,
legyen meg a te akaratod, amint a mennyben, úgy a földön is. Mindennapi
kenyerünket add meg nekünk ma, és bocsásd meg vétkeinket, miképpen mi
is megbocsátunk az ellenünk vétkezőknek, és ne vígy minket kísértésbe,
de szabadíts meg a gonosztól, mert tied az ország, a hatalom és a
dicsőség mindörökké. Ámen." (Mt 6,913)

Isten életem útján mellettem vándorol.
José M. Semidey Antonetti (Puerto Rico)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK ÉLETÉT VIHAROK VESZÉLYEZTETIK!