Csendes Percek február 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Feb. 24., Cs, 03:41:02 CET

                     2011. február 24. csütörtök

Zsolt 119,145-154.

145 Teljes szívből kiáltok hozzád: Hallgass meg, URam! És én megfogadom
rendelkezéseidet.
146 Hozzád kiáltok: Szabadíts meg! És én megtartom intelmeidet.
147 Ébren vagyok virradatkor, és fohászkodom, igédben reménykedem.
148 Ébren van szemem az éjszakai őrváltáskor is, és elmélkedem
ígéreteiden.
149 Hallgasd meg szavamat kegyelmesen! URam, döntéseiddel éltess engem!
150 Közel vannak hozzám, akik galádul üldöznek, törvényedtől viszont
eltávolodtak.
151 De te is közel vagy, URam, és minden parancsolatod maradandó.
152 Régóta ismerem intelmeidet, örökre megállapítottad azokat.
153 Lásd meg nyomorúságomat, és szabadíts meg, mert nem felejtettem el
törvényedet.
154 Pereld peremet, és válts meg, ígéreted szerint tartsd meg életemet!

                             MELLETTEM

Légy erős és bátor. Ne félj és ne rettegj, mert veled van Istened az
Úr, mindenütt, amerre csak jársz. (Józs 1,9)

"Mami, gyere ide! Mami! Négyéves gyermekünk kétségbeesett kiáltása
ébreszt fel az éjszaka közepén. Vakon tapogatózva sietek fiam
szobájába. Rosszat álmodott, és nem tud visszaaludni. Lágy szavakkal
próbálom feloldani félelmeit. Majd lefekszem ágya mellé a padlóra, amíg
meg nem nyugszik.
Bele tudom élni magam fiam helyzetébe. Én is ismerem az álmatlanságot.
Gondolataim ide-oda cikáznak aggodalommal telve a másnappal
kapcsolatban, gyenge hitemmel bajlódom, családom gondjai nyomasztanak
vagy aggódom az előttem álló események miatt. Ezek mind elrabolják
békességemet és nyugalmamat. Egyedül Isten igéjének megnyugtató szavai
oldják feszültségemet.
Fiamhoz hasonlóan, biztató szavakra vágyom, és tudni szeretném, hogy
szerető mennyei Atyám mellettem van. A Zsolt 23 és Józs 1,9 arra
emlékeztetnek, hogy Isten velem van, vezet életem legsötétebb óráiban
is. Ha ilyenkor lelkem mélyéről felkiáltok, Isten igéje megvigasztal és
segít elűzni félelmeimet. Így reggel már frissen ébredhetek.

Imádság: Drága mennyei Atyánk, köszönjük szent igéidet és ígéretedet,
hogy te mindig velünk maradsz. Hallgasd meg kiáltásunkat és ajándékozz
meg békességeddel és éjszakai nyugodalmas pihenéssel. Ámen.

Hogyan érzékelem Isten jelenlétét az életemben?
Jody Suiter (Kansas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÁLMATLANSÁGBAN SZENVEDŐKÉRT!