Csendes Percek február 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Feb. 22., K, 03:41:01 CET

                        2011. február 22. kedd

Róm 8,35-39.

35 Ki választana el minket a Krisztus szeretetétől? Nyomorúság, vagy
szorongattatás, vagy üldözés, vagy éhezés, vagy mezítelenség, vagy
veszedelem, vagy fegyver? 36 Hiszen meg van írva: "Teérted gyilkolnak
minket nap mint nap, annyira becsülnek, mint vágójuhokat." 37 De
mindezekkel szemben diadalmaskodunk az által, aki szeret minket. 38
Mert meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet, sem angyalok, sem
fejedelmek, sem jelenvalók, sem eljövendők, sem hatalmak, 39 sem
magasság, sem mélység, sem semmiféle más teremtmény nem választhat el
minket az Isten szeretetétől, amely megjelent Jézus Krisztusban, a mi
Urunkban.

                      PROBLÉMA VAGY LEHETŐSÉG?

Istenünk ereje mindazoknak a javára van, akik őt keresik. (Ezsd 8,22)

Egyik reggel, az éjszakai kiadós vihart követően egy nagy fát kidőlve
találtam a hátsó udvarunkban. A konyha ablakából aggódva vizsgálgattam
a látványt. "Rengeteg munka lesz" - gondoltam magamban, amint a fa
eltakarításán elmélkedtem. Belépett a férjem. "Nézd csak azt a rengeteg
tűzifát!" - kiáltott fel. Megdöbbentett kétféle látásmódunk. Míg én
csak a kárt láttam, férjem már előre tekintett, a téli éjszakákra és a
jó meleg pattogó tűzre. Én szerencsétlenséget láttam, a férjem áldást.
Mikor váratatlan nehézségekkel szembesülünk, sokunkat hirtelen elborít
a probléma nagysága, és nem vesszük észre annak esetleges hasznát vagy
pozitív kimenetelét. Keresztyénként számos olyan igeverset találhatunk
Bibliánkban, amelyek Isten gondoskodására emlékeztetnek, és hogy ő
mindig jót akar nekünk még a megpróbáltatások között is. Ahol testi
szemeink csak megpróbáltatást látnak, ott lelki szemeink lehetőséget.
Később fiam és vejem segítettek a férjemnek felaprítani és összerakni a
tűzifát. Mikor együtt leültünk, hogy örömmel elfogyasszuk a vacsorát, a
kidőlt fa már egyáltalán nem tűnt olyan nagy problémának. Életünk
megpróbáltatásaiban is új perspektívákat nyithat a hitünk.

Imádság: Vigasztaló Istenünk, a próbák idején segíts emlékeznünk arra,
hogy mindig gondoskodsz rólunk, meg akarsz áldani bennünket, és
segíteni akarsz rajtunk. Ámen.

Minden vég egyben egy új kezdet lehetősége is.
DeVonna R. Allison (Michigan, USA)

IMÁDKOZZUNK A RENDETLENSÉGET MEGSZÜNTETŐKÉRT!