Csendes Percek február 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Feb. 17., Cs, 03:41:02 CET

                     2011. február 17. csütörtök

1Jn 1,8-2,2.

8 Ha azt mondjuk, hogy nincsen bűnünk, önmagunkat csaljuk meg, és nincs
meg bennünk az igazság. 9 Ha megvalljuk bűneinket, hű és igaz ő:
megbocsátja bűneinket, és megtisztít minket minden gonoszságtól. 10 Ha
azt mondjuk, hogy nem vagyunk bűnösök, hazuggá tesszük őt, és nincs meg
bennünk az ő igéje.
1 Gyermekeim, ezt azért írom nektek, hogy ne vétkezzetek; ha pedig
vétkezik valaki, van pártfogónk az Atyánál: az igaz Jézus Krisztus, 2
mert ő engesztelő áldozat a mi bűneinkért; de nemcsak a mienkért, hanem
az egész világ bűnéért is.

                      SZERETNI ÚGY, AHOGY VAN

Ha pedig vétkezik valaki, van pártfogónk az Atyánál: az igaz Jézus
Krisztus. (1Jn 2,1)

Barátom, Brandy másodikosokat tanít. Egy nap az osztályában az egyik
tanuló megmutatta neki a rajzát. Nem volt különösebben szép rajz, és
Brandy megkérdezte a kislányt, mit gondol, ez a legszebb, amit
készíteni tud? A kislány így felelt: "Szeressük így!" Amikor Brandy
megkérte, magyarázza meg válaszát, ő azt mondta, mivel nem tud semmit
javítani a képen, egyetlen lehetőség maradt "így szeretni", és
megpróbálni a következő rajzot jobban megrajzolni.
Bárcsak én tudnék így reagálni a saját selejtes próbálkozásaimra, mint
ez a gyermek. Ehelyett, amikor hibázok, hajlamos vagyok inkább kínozni
magam. Miért teszek ilyesmit? - kérdezem. Keresztyénnek kellene lennem,
de csak hamisítvány vagyok. Ezekben a helyzetekben emlékeztetnem kell
magamat, habár új teremtések vagyunk Krisztusban, azért emberek
maradunk. Mindannyian engedünk a kísértésnek.
Szerencsére Isten irgalmas. A Biblia azt mondja, hogy Jézus Krisztus,
Isten fia, a mi érdekünkben szól. Jézus a kereszt által megfizette
bűneink büntetését. Amikor megbocsátásért könyörgünk, Isten "hibáinkkal
együtt is szeretni fog", és ad egy második esélyt.

Imádság: Szerető Istenünk, hálát adunk kegyelmedért és irgalmadért.
Kérünk, bocsásd meg bűneinket és segíts, hogy jobb tanítványaid
lehessünk. Ámen.

Isten szeretete minden bűnt elfedez.
Travis Mamone (Maryland, USA)

IMÁDKOZZUNK A KÍSÉRTÉSEK FELETTI ERŐÉRT!