Csendes Percek február 11.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Feb. 11., P, 03:41:02 CET

                       2011. február 11. péntek

Ézs 55,6-13.

6 Keressétek az URat, amíg megtalálható! Hívjátok segítségül, amíg
közel van!
7 Hagyja el útját a bűnös, és gondolatait az álnok ember! Térjen az
ÚRhoz, mert irgalmaz neki, Istenünkhöz, mert kész megbocsátani.
8 Bizony, a ti gondolataitok nem az én gondolataim, és a ti utaitok nem
az én utaim - így szól az ÚR.
9 Mert amennyivel magasabb az ég a földnél, annyival magasabbak az én
utaim a ti utaitoknál, és az én gondolataim a ti gondolataitoknál.
10 Mert ahogyan az eső és a hó lehull az égből, és nem tér oda vissza,
hanem megöntözi a földet, termővé és gyümölcsözővé teszi; magot ad a
magvetőnek és kenyeret az éhezőnek,
11 ilyen lesz az én igém is, amely számból kijön: nem tér vissza hozzám
üresen, hanem véghezviszi, amit akarok, eléri célját, amiért küldtem.
12 Bizony, örömmel jöttök ki, és békességben vezetnek benneteket. A
hegyek és a halmok vígan ujjonganak előttetek, és a mező fái mind
tapsolnak.
13 A tövis helyén ciprus nő, a csalán helyén mirtusz nő. Az ÚR
dicsőségére lesz ez, örök jelül, amely nem pusztul el.

                       MIKOR ISTEN NEMET MOND

Bizony a ti gondolataitok nem az én gondolataim, és a ti utaitok nem az
én utaim - így szól az Úr. (Ézs 55,8)

Hat hónap munkanélküliség után, férjem, David elmehetett álmai
munkahelyének meghallgatására. Majdnem biztos volt benne, hogy
megkapja. Aztán kapott egy visszautasító levelet. Olyan búskomor lett
ettől, mint még soha. Hogy történhetett ez meg? Bíztunk Istenben, most
meg az egyetlen dolog, amit tenni tudunk, gyötrődni az elutasítás
miatt.
Egy hónap múlva olvastuk az újságban, hogy a cégnek bezárták irodáit.
Ha David meg is kapta volna a munkát, 30 nap múlva újra munkanélkülivé
vált volna. Akkor rájöttünk, hogy az eddig szörnyűnek tekintett Isten
ismét jóságos. Hamarosan David a közelünkben egy olyan munkát kapott,
amit azóta is, már 5 éve nagy kedvvel csinál.
Hányszor gondoltuk már úgy, ha egy pillanatnyi "nem" választ kaptunk
imánkra, az azt jelenti, Isten nem törődik velünk. Semmi sem áll ennél
távolabb az igazságtól. Pál apostol ezt mondta: "Azt pedig tudjuk, hogy
akik Istent szeretik, azoknak minden javukra szolgál" (Róm 8,28). Amire
azt hisszük, hogy jó, lehet, hogy nem is annyira az, ugyanakkor, ha
valami szörnyűnek tűnik, lehet, hogy pont az ad lehetőséget valami
jobbra. Isten annyira jól ismer minket, hogy még ha valamire nemet is
mond, az jót jelent számunkra.

Imádság: Istenünk taníts türelemmel várakoznunk rád, és bíznunk
határtalan bölcsességedben. Ámen.

Istennel a "nem" válasz is egy lépés lehet valami jobb felé.
Toni ilbarger (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK A KÜSZKÖDŐ CSALÁDI VÁLLALKOZÓKÉRT!