Csendes Percek február 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Feb. 6., V, 03:41:02 CET

                      2011. február 6. vasárnap

Zsolt 107,1.23-32.

1 Adjatok hálát az ÚRnak, mert jó, mert örökké tart szeretete!
23 Vannak, akik hajókon a tengerre szálltak, munkájukat a nagy vizeken
végezték.
24 Ezek látták az ÚR tetteit, csodáit a mélységes tengeren.
25 Szavára forgószél támadt, fölemelték őket a hullámok.
26 Égig emelkedtek, majd a mélybe zuhantak, kétségbeestek a
veszedelemben.
27 Imbolyogtak, tántorogtak, mint a részegek, bölcsességük egészen
odalett.
28 De az ÚRhoz kiáltottak nyomorúságukban, és kiszabadította őket
szorult helyzetükből.
29 Lecsendesítette a forgószelet, elcsitultak a hullámok.
30 Örültek, amikor azok elsimultak, és a kívánt kikötőbe vezette őket.
31 Adjanak most hálát az ÚRnak szeretetéért, és az emberekkel tett
csodáiért!
32 Magasztalják őt a nép gyülekezetében, és dicsérjék a vének
gyűlésében!

                           JÓSÁGOS SZÜLŐ

De Isten, gazdag lévén irgalomban, az ő nagy szeretetéért, amellyel
minket szeretett, minket is, akik halottak voltunk a vétkek miatt,
életre keltett a Krisztussal együtt! (Ef 2,4-5)

Állandó depresszióban élek, és sokszor bűntudattól szenvedtem. Azt
gondoltam, Isten mindig dühös rám, számon tartja bűneim, és kész
megbüntetni. De egy éjjelen Isten jóságos Atyaként mutatkozott meg
számomra.
Egy hosszú nap végén ágyba fektettem gyermekeimet. Megcsókoltam őket,
és jó éjszakát kívántam nekik. Kifelé menet, hirtelen elöntött az
érzés, milyen nagyon szeretem őket. Szinte azonnal azt éreztem, Isten
szól a szívemben: "Miért nem hiszed, hogy szeretlek téged, lányom?"
Ráébredtem, hogy Isten feltétel nélkül szeret engem, úgy, ahogyan én a
gyermekeimet. Ha a gyerekeim valami rosszat tesznek, nem szűnik meg az
irántuk való szeretetem. Fegyelmezem őket, visszaterelem őket a helyes
útra, és ha megbánják, megbocsátok nekik. Isten jóságos szülő, aki
akkor is szeret, ha bűnt követek el. Ha elszomorítja is néhány
cselekedetem, szeretettel terelget engem. Ha megbánom, Isten örül és
megbocsát.
Még mindig depressziós vagyok, de már tudom, hogy van egy Atyám, aki
gondot visel rám, velem tart a sötét időszakokban is, és amikor nem
szeretem magam, ő akkor is szeret.

Imádság: Istenem, köszönöm, hogy jóságos és szerető Atya vagy. Segíts,
hogy szereteted tükrözzem mások felé, és így ők is megismerjék végtelen
jóságod! Ámen.

Isten szeretete sohasem fogy el.
Rachel Lerch (Ontario, Kanada)

IMÁDKOZZUNK, HOGY MEGÉREZZÜK ISTEN IGAZ SZERETETÉT!