Csendes Percek február 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Feb. 5., Szo, 03:41:02 CET

                       2011. február 5. szombat

Ézs 43,1-3.

1 De most így szól az ÚR, a te teremtőd, Jákób, a te formálód, Izráel:
Ne félj, mert megváltottalak, neveden szólítottalak, enyém vagy!
2 Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok nem sodornak
el. Ha tűzben jársz, nem perzselődsz meg, a láng nem éget meg.
3 Mert én, az ÚR, vagyok a te Istened, Izráel Szentje, a te szabadítód!
Kárpótlásul adom érted Egyiptomot, Etiópiát és Szebát adom helyetted.

                      ISTEN IRGALMAS SZERETETE

Elég neked az én kegyelmem, mert az én erőm erőtlenség által ér célhoz.
(2Kor 12,9)

A friss hó olyan csúszóssá tette a kocsi kijárót, hogy elcsúsztam, és
nagyon összezúztam a vállam. Lassan gyógyultam, de nem lettem igazán
jól. Hónapok teltek el. A teljes felgyógyulásért mondott imák
megválaszolatlannak tűntek. Ekkor eszembe jutott, hogy az apostol is
hogyan könyörgött azért, hogy ha lehet, múljon el a testébe adatott
tövis. De Isten nem gyógyította meg Pált, sőt azt mondta neki: "Elég
neked az én kegyelmem, mert az én erőm erőtlenség által ér célhoz."
A vállam időnként még mindig fáj. De erőt merítek abból, amit Isten
Pálnak mondott. Minden fájdalom alkalmával ezek a szavak emlékeztetnek,
hogy Isten velem van. Szeretete erőt ad, még ha a vállamat gyengének is
érzem.
Érezhetjük magunkat fizikailag gyengének, elveszíthetjük szerettünket
vagy állásunkat, kínlódhatunk egy kapcsolatban. Imádkozhatunk
megkönnyebbülésért, és várhatunk az Úr válaszára. De valahányszor
kitartunk a fájdalom elviselésében, erőt meríthetünk abból, hogy
tudjuk, Isten szeret bennünket és gondoskodik rólunk. Ezzel a
bizonyossággal mondhatjuk Pállal együtt: Amikor erőtlen vagyok, akkor
vagyok erős. (2Kor 12,10) Isten ereje fog átvinni az erőtlenségünkön.

Imádság: Drága Urunk, a fájdalmak és küzdelmek idején segíts érezni az
erődet magunkban. Ámen.

Még ha nem is vagyunk tökéletesek, erősek lehetünk.
Gerald . Bauer (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK A KRÓNIKUS FÁJDALOMTÓL SZENVEDŐKÉRT!