Csendes Percek december 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Dec. 29., Cs, 05:37:01 CET

                     2011. december 29. csütörtök

Lk 11,2-4.

2 Jézus pedig ezt mondta nekik: "Amikor imádkoztok, ezt mondjátok:
Atyánk, szenteltessék meg a te neved. Jöjjön el a te országod.
3 A mi mindennapi kenyerünket add meg nekünk naponként.
4 És bocsásd meg a mi bűneinket, mert mi is megbocsátunk minden
ellenünk vétkezőnek. És ne vigy minket kísértésbe."

                             MI ATYÁNK

Atyánk, szenteltessék meg a te neved. (Lk 11,2)

Szeretett nagymamámról sok tiszta emlékem maradt. Mindig bejött a
szobámba lefekvés előtt, csak hogy meggyőződjön róla, elmondom-e az esti
imámat.
Legtöbbször így imádkoztam: "Atyám, aki a mennyekben vagy."
Nagymamám finoman kijavította "Mi Atyánk"-ra.
Én mégis úgy éreztem, Isten csak az én Istenem. Ha jobban belegondolok
ebbe a gyerekkori tévedésembe, látom, hogy nagymamámnak volt igaza.
Isten valóban a mi Atyánk, az egész világ Atyja. Mi, mint testvérek,
osztozunk a hitünkben. Isten szeretete összeköt bennünket. És ennek
nagyon örülök.
Minden nap, mikor a Csendes Perceket olvasom, eszembe jut, hogy egy
nagy család vagyunk, egy közös Atyával. Tudom, hogy mindannyian együtt
olvassuk nap mint nap ugyanazokat a sorokat. Jézus Krisztus által Isten
mindenkit befogad az ő nagy családjába.

Imádság: Istenünk kérünk, segíts felfognunk, hogy valóban szerető
Atyánk vagy. Nyugtass meg minket, hogy helyünk van melletted a
mennyekben. "Atyánk, szenteltessék meg a te neved. Jöjjön el a te
országod. A mi mindennapi kenyerünket add meg nekünk naponként. És
bocsásd meg a mi bűneinket, mert mi is megbocsátunk minden ellenünk
vétkezőnek. És ne vígy minket kísértésbe." Ámen. (Lk 11,2-4)

Egy örökkévaló családnak vagyunk a tagjai.
John C. Holman (Minnesota, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ APA NÉLKÜL FELNÖVŐ GYERMEKEKÉRT!