Csendes Percek december 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Dec. 12., H, 05:37:01 CET

                       2011. december 12. hétfő

2Kor 3,13-18.

13 és nem úgy, mint Mózes, aki leplet tett az arcára, hogy ne lássák
Izráel fiai a múlandó dicsőség végét. 14 De az ő gondolkozásuk
eltompult, mert az Ószövetség felolvasásakor ugyanaz a lepel mind a mai
napig felfedetlenül megmaradt, mivel az csak Krisztusban tűnik el. 15
Sőt mindmáig, valahányszor Mózest olvassák, lepel van a szívükön. 16 De
ha majd megtérnek az Úrhoz, elvétetik a lepel. 17 Az Úr pedig a Lélek,
és ahol az Úr Lelke, ott a szabadság. 18 Mi pedig, miközben fedetlen
arccal, mint egy tükörben szemléljük az Úr dicsőségét mindnyájan,
ugyanarra a képre formálódunk át az Úr Lelke által dicsőségről
dicsőségre.

                        TÚLSÁGOSAN ÖSSZETÖRT?

	Mi ugyanarra a képre formálódunk át az Úr Lelke által dicsőségről
dicsőségre. (2Kor 3,18)

	"Sajnálom," - mondta férjem - "óvatosabb is lehettem volna a
mosogatásnál". Kedvenc porcelán csészém darabjai hevertek a kezemben.
"Biztos helyre hozható!" - mondtam. Férjem ingatta fejét, "Ha meg is
ragasztod, a tea kifolyhat belőle." Bólintottam, és vonakodva dobtam
darabjait a szemetesbe.
	Teltek-múltak a hetek, és a csészéről el is feledkeztünk a karácsonyi
készülődésben. Karácsony reggel, a padlón szanaszét heverő, gyűrött,
fényes-színes karácsonyi csomagolópapírok között kilencéves fiam
keresett valamit a karácsonyfa alatt. "Már minden ajándékodat
kibontottad!" - kötekedtem vele.
	"Ez az én ajándékom, neked!" - mondta, és az ölembe tett egy zöld
fóliába csomagolt cipős dobozt. Amint kinyitottam, nagyot dobbant a
szívem: a teáscsészém volt az. "Tudom, mennyire szereted ezt a csészét,
ezért kiszedtem a szemétből, és összeragasztottam." Könnyes szemmel
nézegettem a helyreállított csészét. Csorba és repedezett volt, a
ragasztó is kifolyt itt-ott, de nekem a csésze gyönyörű volt.
	Ahogy magamhoz öleltem fiamat, a karácsonyi történet új jelentéssel
gazdagodott számomra. Ahogyan a csésze, én is egy törött edény voltam.
Jézus által azonban tökéletes vagyok Isten szemében, alkalmas az Isten
országára.

	Imádság: Irgalmas Istenünk, köszönjük, hogy hozzád hasonlóvá
formálódunk dicsőségről-dicsőségre! Ámen.

	A karácsony emlékeztet, hogy Isten összetörtségünkben is szeret.
	Karen Y. Foster (Kalifornia, USA)

	IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ÖSSZETÖRTNEK ÉRZIK MAGUKAT!

	_____________________________

	Írjál áhítatot a Csendes Percek számára!

	Valóságossá vált számodra Isten gondoskodása és jelenléte a másokkal
való kapcsolatban? Adott-e neked a Biblia útmutatást és segített-e
abban, hogy láthassd, hogyan munkálkodik Isten? Személyessé vált-e a
Szentírás üzenete számodra, amikor elcsendesedtél felette? Ha igen,
akkor van mit megosztanod másokkal.
	Kérünk, hogy gondolataidat küld el a szerkesztoseg at csendespercek.hu
címre.
	Részletek a http://www.csendespercek.hu oldal 'Írj áhítatot!' menüpont