Csendes Percek december 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Dec. 7., Sze, 05:37:03 CET

                       2011. december 7. szerda

Zsolt 30.

1 Zsoltár, templomszentelési ének. Dávidé.
2 Magasztallak, URam, mert megmentettél. Nem engedted, hogy ellenségeim
örüljenek bajomon.
3 URam, Istenem, hozzád kiáltottam, és meggyógyítottál engem.
4 URam, kihoztál engem a holtak hazájából, életben tartottál, nem
roskadtam a sírba.
5 Zengjetek az ÚRnak, ti hívei, magasztaljátok szent nevét!
6 Mert csak egy pillanatig tart haragja, de egész életen át a kegyelme.
Este szállást vesz a sírás, reggelre itt az ujjongás.
7 Míg jó dolgom volt, azt gondoltam: Nem tántorodom meg soha.
8 URam, kegyelmedből hatalmas hegyre állítottál. De ha elrejtetted
orcádat, én megrettentem.
9 Hozzád kiáltok, URam! Így esedezem az ÚRhoz:
10 Mit használ neked a vérem, ha leszállok a sírgödörbe? Hálát ad-e
neked, aki porrá lett, hirdeti-e hűségedet?
11 Hallgass meg, URam, kegyelmesen, légy segítségemre, URam!
12 Gyászomat örömre fordítottad, leoldoztad gyászruhámat, és örömbe
öltöztettél.
13 Ezért szüntelen zeng neked a szívem, örökké magasztallak, URam,
Istenem!

                       ISTEN MEGMENTETT ENGEM

Uram, Istenem, hozzád kiáltottam, és meggyógyítottál engem. (Zsolt
30,3)

Kis unokánk, aki koraszülöttként és nagyon betegen született, alig egy
hónapos korában meghalt. Ikertestvére halva született, így két életet
veszítettünk el egymás után. Gyötrelmes hónapok következtek, és folyton
azt kérdeztük: "Miért, Istenünk? Hogyan tovább?"A fájdalom, amit a
családom miatt éreztem, csak nőtt és nőtt. Kezdtem azt gondolni, hogy
elhagyott a hitem.
Végül úgy döntöttem, hogy teszek a rossz érzéseim ellen. A Csendes
Perceket naponta kezdtem olvasni a régebbi alkalmankénti olvasás
helyett. Az idézett igeszakaszokat ki is kerestem a Bibliámban a
hozzájuk tartozó egész történettel. Ha gondot okozott a megértés, akkor
más fordítást vagy kommentárt ütöttem fel, ami sokat segített. Egy helyi
keresztyén könyvesboltban rengeteg magazint, könyvet, zenét fedeztem
fel, amik a lelkemet csendesítették. Mindeközben egyre többet olvastam
naponta a Bibliából. Isten igéje iránt egyfajta szenvedélyem alakult ki.
Rájöttem, hogy a gyász idején sem veszítettem el a hitemet, csak azért
nem volt annyira erős a hitem és bizalmam Istenben, mert nem tápláltam.
A sok ima által a Szentírás igazsága fokozatosan fényt hozott az
életembe.

Imádság: Istenünk, ha sötétség és gyász vesz körül minket, segíts Fiad,
Jézus fénye felé fordulnunk. Segíts reménnyel és hittel gyászolnunk,
bízva a te ígéreteidben. Ámen.

Az Úr előtt való öröm erőt ad nektek. (Neh 8,10)
Regina Reeves (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK A GYÁSZOLÓ SZÜLŐKÉRT, NAGYSZÜLŐKÉRT!