Csendes Percek augusztus 31.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Aug. 31., Sze, 05:37:02 CEST

                      2011. augusztus 31. szerda

Ézs 43,1-3.

1 De most így szól az ÚR, a te teremtőd, Jákób, a te formálód, Izráel:
Ne félj, mert megváltottalak, neveden szólítottalak, enyém vagy!
2 Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok nem sodornak
el. Ha tűzben jársz, nem perzselődsz meg, a láng nem éget meg.
3 Mert én, az ÚR, vagyok a te Istened, Izráel Szentje, a te szabadítód!
Kárpótlásul adom érted Egyiptomot, Etiópiát és Szebát adom helyetted.

                             KÓRHÁZBAN

Ne félj, csak higgy! (Mk 5,36)

Magamban háborogva készültem a klinikára. Váratlanul jött a beutalás.
Szomorú voltam, hogy megint kórházba kell mennem. Az elmúlt években
többször vendégeskedtem már a Tisza-parton levő klinika soron.
Gyakran jutott eszembe: Ez Isten jósága, szeretete? Újabb betegség,
műtét?
Meglepetésemre, odaérve egy kedves, fiatal ápolónő vett gondjaiba. "Már
vártalak, Anna szólt, hogy jössz." - mondta. Kiderült, hogy testvérem
közeli ismerőse, rokona. Bár már korábban találkoztunk, de én nem
ismertem meg őt. Azon az osztályon dolgozott, ahová mennem kellett.
Benntartózkodásom alatt gyakran jött ágyamhoz, segítségemre volt.
Isten nagyon megszégyenített nagyvonalúságával, gondoskodásával. Nem
ezt érdemeltem volna zúgolódásomért. Milyen jó lett volna azonnal
bizalommal fordulni hozzá, alázattal segítségét, vezetését kérni!
Nem véletlenül bíztat bennünket: "Ne félj, csak higgy!"

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük gondoskodásodat. Bocsásd meg
hitetlenségünket, add, hogy a nehéz napokban is hálásak legyünk
közelségedért. Ámen.

Isten közelünkben van, ha nem látjuk is.
Bodgálné Szabó Márta (Szeged, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK A KÓRHÁZI DOLGOZÓKÉRT!