Csendes Percek augusztus 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Aug. 28., V, 05:37:01 CEST

                     2011. augusztus 28. vasárnap

Mt 7,7-11.

Jézus mondja: 7 "Kérjetek, és adatik nektek, keressetek, és találtok,
zörgessetek, és megnyittatik nektek. 8 Mert aki kér, mind kap, aki
keres, talál, és a zörgetőnek megnyittatik. 9 Ugyan ki az közöttetek,
aki ha kenyeret kér a fia, követ ad neki, 10 vagy ha halat kér, kígyót
ad neki? 11 Ha tehát ti gonosz létetekre tudtok jó ajándékokat adni
gyermekeiteknek, mennyivel inkább ad jókat a ti mennyei Atyátok azoknak,
akik kérik tőle?"

                    ISTENBEN BÍZNI AZ ISKOLÁBAN

Kérjetek és adatik nektek, keressetek, és találtok, zörgessetek, és
megnyittatik nektek. (Mt 7,7)

10 éves vagyok, és holnap újra kezdődik a tanítás. A vasárnapi
iskolában azt tanultam, hogy Istennek különleges terve van velem, és
Isten mindnyájunkat vezetni és segíteni akar, hogy elérjük célunkat.
Isten jó tanárokat adott nekem, és gondviselő szülőket. Tudom, hogy nem
kell az iskola miatt aggódnom.
Mindig is tudtam, hogy keményen kell dolgoznom. Az is segít, hogy
imádkozom az iskolai dolgaimért. Előző év vége felé éreztem, hogy bíznom
kell Isten segítségében. El kell hinnem, hogy sikeres leszek, és utána
várni, hogy ez tényleg bekövetkezzen. Jézus azt mondja: kérjetek és
adatik (Mt 7,7). Hiszem, hogyha olyasmit kérünk, ami jó nekünk, akkor
Isten ezt megadja. Tavaly sokkal jobban teljesítettem, mint eddig
bármikor, és az iskola kellemes időtöltéssé vált, kevésbé volt
megerőltető.
Amikor Istenben bízunk, ez azt jelenti, hogy elhisszük, hogy jó dolog
fog történni velünk, és azután láthatjuk, hogy ez valósággá válik. Várom
az idei évet, mint esélyt, hogy tanulhassak, és növekedhessek a
barátaimmal együtt, a tanáraim, szüleim és Isten segítségével.

Imádság: Köszönjük Istenünk, hogy mindig segítesz, különösen, ha
életünk megterhelt. Ámen.

A siker felé vezető legfontosabb lépés Istenben bízni.
(Master) Will Buxton (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK GYÜLEKEZETÜNK ÁLTALÁNOS ISKOLÁS GYERMEKEIÉRT!