Csendes Percek augusztus 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Aug. 18., Cs, 12:30:34 CEST

                      2011. augusztus 18. csütörtök

Jn 20,26-29.

26 Nyolc nap múlva ismét benn voltak a tanítványai, és Tamás is velük. Bár
az ajtók zárva voltak, bement Jézus, megállt középen, és ezt mondta:
"Békesség néktek!" 27 Azután így szólt Tamáshoz: "Nyújtsd ide az ujjadat, és
nézd meg a kezeimet, nyújtsd ide a kezedet, és tedd az oldalamra, és ne légy
hitetlen, hanem hívő." 28 Tamás pedig így felelt: "Én Uram, és én Istenem!"
29 Jézus így szólt hozzá: "Mivel látsz engem, hiszel: boldogok, akik nem
látnak és hisznek."

                      JÓ REGGELT, HOLD!

Jézus így szólt Tamáshoz: "Mivel látsz engem, hiszel: boldogok, akik nem
látnak és hisznek!" (Jn 20,29)

Ahogy ma reggel a kertemben sétáltam, meglepődve vettem észre a fényesen
ragyogó holdat az égen, holott gyönyörű napsütéses idő volt. Beszaladtam a
teleszkópomért, és belenézve tökéletes részletességgel megcsodálhattam a
holdunk krátereit, síkságait és hegygerinceit.
Az jutott eszembe, hogy nappal látni a holdat olyan, mint amikor érezzük
Isten jelenlétét. Ahogy nem gyakran látjuk a holdat napközben, úgy Istent
sem mindig vesszük észre, pedig mellettünk halad. Időnként Tamáshoz
hasonlóan nehéz hinnünk, ha nem látunk. Ilyenkor Isten üzenetet küld: talán
egy idegen segít, vagy egy régi barát keres meg telefonon vagy levélben.
Vagy csak egy "halk és szelíd hang" (1Kir 19,12) szól hozzánk, amely bátorít
és megnyugtat.
Megújult hittel bizonyosak lehetünk, hogy Isten mindig velünk van mindenben
és mindenkor. Jelzőfényként világítanak azok a napok, amikor megláthattuk,
érezhettük Isten jelenlétét, így könnyebb hittel kitartani a nehéz időkben
is. Lankadatlan hitünk a nem látható Úrban tanúként szolgál mások felé.

Imádság: Drága Urunk, nehéz hittel megmaradni azokban az időkben, amikor
olyan távolinak tűnsz. Mutasd meg a jelenlétedet a többi emberben és igéden
keresztül. Ámen.

A láthatatlan Isten bizonyítékait láthatjuk a mindennapok eseményeiben.
Tom Seymour (Maine, USA)

IMÁDKOZZUNK A CSILLAGÁSZOKÉRT ÉS AZ ŰRHAJÓSOKÉRT!

--
This email was Anti Virus checked by Astaro Security Gateway. http://www.astaro.com