Csendes Percek augusztus 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Aug. 18., Cs, 12:26:47 CEST

                      2011. augusztus 16. kedd

Mt 28,16-20.

16 A tizenegy tanítvány pedig elment Galileába arra a hegyre, ahova Jézus
rendelte őket. 17 Amikor meglátták őt, leborultak előtte, pedig kétségek
fogták el őket. 18 Jézus hozzájuk lépett, és így szólt: "Nekem adatott
minden hatalom mennyen és földön. 19 Menjetek el tehát, tegyetek tanítvánnyá
minden népet, megkeresztelve őket az Atyának, a Fiúnak és a Szentléleknek
nevében, 20 tanítva őket, hogy megtartsák mindazt, amit én parancsoltam
nektek; és íme, én veletek vagyok minden napon a világ végezetéig."

A MÉHECSKE SZORGALMÁVAL

Menjetek el tehát, tegyetek tanítvánnyá minden népet, megkeresztelve őket az
Atyának, a Fiúnak és a Szentléleknek nevében. (Mt 28,19)

Amikor méhekről esik szó, legtöbben rögtön a csípésre vagy a mézre
gondolunk. Pedig akármilyen édes is a méz, az elkészítése nem a méhek
elsődleges feladata. Legfontosabb szerepük a növények beporzása.
Dél-Afrikában a termelők a méhekben bíznak, hogy a majdnem 70-féle növényt
beporozzák. Gyakran importálnak kaptárakat, majd a földek közelében
telepítik őket. Az egész világon ezt a nagyon fontos szerepet látják el a
méhek.
Van egy hasonlóság a méhek és a keresztyén élet között. A keresztes
hadjáratok és más példák a történelemben azt mutatják, hogy sajnos, az
egyház időnként fájdalmat okozott Krisztus nevében. Azonban sokan inkább a
jó oldalát tapasztaltuk az egyház szolgálatának, és megízlelhettük az
Istennel való kapcsolat édes ízét.
Ami még talán ennél is nagyobb lecke számunkra, hogy Krisztus követőjeként a
fő feladatunk "beporozni" a világot a szeretet és a béke üzenetével,
személyes, élő példánkkal.

Imádság: Drága Istenünk, emlékeztess, hogy mi vagyunk a só, a kovász és a
világosság, és az életünk célja megízesíteni és gazdagítani a világot
szereteteddel. Ámen.

Kinek van a közelemben szüksége Krisztus evangéliumának megélt példájára?
Roland P. Rink (Gauteng, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK VÁGYNAK ISTEN SZERETETÉRE!

--
This email was Anti Virus checked by Astaro Security Gateway. http://www.astaro.com