Csendes Percek augusztus 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Aug. 15., H, 05:37:02 CEST

                      2011. augusztus 15. hétfő

Zsid 12,1-3.

1 Ezért tehát mi is, akiket a bizonyságtevőknek akkora fellege vesz
körül, tegyünk le minden ránk nehezedő terhet, és a bennünket
megkörnyékező bűnt, és állhatatossággal fussuk meg az előttünk levő
pályát. 2 Nézzünk fel Jézusra, a hit szerzőjére és beteljesítőjére, aki
az előtte levő öröm helyett - a gyalázattal nem törődve - vállalta a
keresztet, és az Isten trónjának a jobbjára ült. 3 Gondoljatok rá, aki
ilyen ellene irányuló támadást szenvedett el a bűnösöktől, hogy
lelketekben megfáradva el ne csüggedjetek.

                      AZ ELŐTTÜNK ÁLLÓ UTAZÁS

Én vagyok a világ világossága: aki engem követ, nem jár sötétségben,
hanem övé lesz az élet világossága. (Jn 8,12)

Egy késődélután felkerekedtem, hogy elautózzam szüleimhez. Fáradt
voltam, amikor útnak indultam, a nap akkor kezdett lemenni. Azt vettem
észre, hogy a távoli horizontot nézem, és elkedvetlenített a gondolat,
milyen sok mérföldet kell még megtennem. Rájöttem, hogy inkább a
közvetlen előttem lévő útszakaszra kell összpontosítanom.
Ugyanezt a kihívást tapasztaltam a hitemben. Gyakran, ahelyett, hogy
hittel figyelnék az előttem álló feladatra, azon kapom magam, hogy a
távoli cél felé tekintek. Azon töprengek, hogyan is érhetnék oda,
ahelyett, hogy keresném az Egyetlent, aki eljuttat majd oda. Amikor
Isten szolgálatára figyeltem, és Krisztust kerestem, Isten gyakran
megmutatta a következő lépést. Amikor hittel tettem meg azt a lépést, a
következő magától adódott, és az azután következő is, és nemsokára a
megtett útra hátratekintve láthattam, hogyan segített Isten egy új
helyre eljutnom.
Keresztyénekként hosszú út áll előttünk. Hogyan jutunk el oda, ahova
tartunk? Tekintetünket Krisztusra emeljük, és ő megvilágítja nekünk az
utat - lépésről lépésre.

Imádság: Úr Jézus, segíts várnunk, hogy megmutasd nekünk a következő
lépést! Ámen.

Jézusra figyeljünk az előttünk álló úton!
Kristin Evans (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÚTON LÉVŐK BIZTONSÁGÁÉRT!