Csendes Percek augusztus 12.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Aug. 12., P, 05:37:01 CEST

                      2011. augusztus 12. péntek

Jn 14,1-4.

Jézus mondja: 1 "Ne nyugtalankodjék a ti szívetek: higgyetek Istenben,
és higgyetek énbennem. 2 Az én Atyám házában sok hajlék van; ha nem így
volna, vajon mondtam volna-e nektek, hogy elmegyek helyet készíteni a
számotokra? 3 És ha majd elmentem, és helyet készítettem nektek, ismét
eljövök, és magam mellé veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ott
legyetek ti is. 4 Ahova pedig én megyek, oda tudjátok az utat."

                             ÚJ OTTHON

Jézus mondta: elmegyek helyet készíteni a számotokra. (Jn 14,2)

Édesanyám és édesapám New Jersey-ből Floridába költöztek, hogy a
közelünkben lakjanak. A szüleim érkezése előtti hetekben férjemmel
fáradhatatlanul dolgoztunk azon, hogy új házuk készen fogadja őket.
Amint takarítottunk és festettünk, arra gondoltam, amit Jézus mondott
arról, hogy helyet készít számunkra, és ahol ő van, ott leszünk majd mi
is.
Mi egy földi otthont készítettünk a szüleimnek, de Jézus az örök
otthonunkat készíti el nekünk, hogy mindig vele lehessünk. Ez az otthon
örökre megmarad. Ahogy Pál írta: "Amit szem nem látott, fül nem hallott,
és ember szíve meg sem sejtett", azt készítette el az Isten az őt
szeretőknek. (1Kor 2,9)
Akármilyen nagyon szeretem a szüleimet, az Úr attól is jobban szeret
bennünket. A célunk és végső otthonunk a Teremtőnknél van.

Imádság: Dicsőítünk, Atyánk, amiért mindig gondot viselsz ránk itt a
földön és az örökkévalóságban is! "Mi Atyánk, aki a mennyekben vagy,
szenteltessék meg a te neved, jöjjön el a te országod, legyen meg a te
akaratod, amint a mennyben, úgy a földön is; mindennapi kenyerünket add
meg nékünk ma, és bocsásd meg vétkeinket, miképpen mi is megbocsátunk az
ellenünk vétkezőknek; és ne vigy minket kísértésbe, de szabadíts meg a
gonosztól; mert tied az ország, a hatalom és a dicsőség mindörökké.
Ámen." (Mt 6,9-13)

Isten mindnyájunknak készít helyet az örökkévalóságban.
JoAnn Decker (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ IDŐS SZÜLŐKÉRT!