Csendes Percek augusztus 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Aug. 10., Sze, 05:37:01 CEST

                      2011. augusztus 10. szerda

Gal 5,16-26.

16 Intelek titeket: a Lélek szerint éljetek, és a test kívánságát ne
teljesítsétek. 17 Mert a test kívánsága a Lélek ellen tör, a Léleké
pedig a test ellen, ezek viaskodnak egymással, hogy ne azt tegyétek,
amit szeretnétek. 18 Ha pedig a Lélek vezet titeket, nem vagytok a
törvény uralma alatt. 19 A test cselekedetei azonban nyilvánvalók,
mégpedig ezek: házasságtörés, paráznaság, tisztátalanság, bujálkodás, 20
bálványi mádás, varázslás, ellenségeskedés, viszálykodás, féltékenység,
harag, önzés, széthúzás, pártoskodás; 21 irigység, gyilkosság,
részegeskedés, tobzódás és ezekhez hasonlók. Ezekről előre megmondom
nektek, amint már korábban is mondtam, akik ilyeneket cselekszenek, nem
öröklik Isten országát. 22 A Lélek gyümölcse pedig: szeretet, öröm,
békesség, türelem, szívesség, jóság, hűség, 23 szelídség,
önmegtartóztatás. Az ilyenek ellen nincs törvény. 24 Akik pedig Krisztus
Jézuséi, a testet megfeszítették szenvedélyeivel és kívánságaival
együtt. 25 Ha a Lélek által élünk, akkor éljünk is a Lélek szerint. 26
Ne legyünk becsvágyók, egymást ingerlők, egymásra irigykedők.

                          ÉLET A LÉLEKBEN

Intelek titeket: a Lélek szerint éljetek, és a test kívánságát ne
teljesítsétek. (Gal 5,16)

Amióta a lányom betöltötte a második évét, azóta az Úrral járunk.
Elkezdtünk járni egy kis gyülekezetbe az utcában, ahová szinte minden
vasárnap elmentünk. Havas téli napokon szánkóval, míg nyáron biciklivel
mentünk. Mennyire nagyszerű volt ez! Az Istennel való kapcsolatunk
virágzott.
Kezdetben azonban, ugyan a reggeli istentisztelet felemelő volt, a
szívemet sötétség borította. A napjaimat Isten világosságában kezdtem,
de a kocsma sötétségében zártam, alkoholos mámorban. Az életem
ellentmondását az Úr elé vittem imádságban, de az idegesség és
frusztráció csak fokozódott bennem. Egy napon, a feleségemmel zajlott
vitám alatt, a düh teljesen eluralkodott rajtam, és bedöntöttem a házunk
falát. Fájdalmas különválás következett feleségemtől és lányomtól.
De Isten megáldott egy erős, megbocsátó feleséggel, és válaszolt a
józanságra vonatkozó imáimra. Azalatt a különválás alatt, és egészen a
mai napig a Gal 5,22-23 szerint próbálok élni. "A Léleknek gyümölcse:
szeretet, öröm, békesség, türelem, szívesség, jóság, hűség, szelídség,
önmegtartóztatás."
Most már következetesek a napjaim. Nincs jelen már a világosság és
sötétség ellentmondása életemben. A családom örömben és szeretetben él.
Az Úr megáldotta az otthonunkat.

Imádság: Urunk, szereteted békéjéért imádkozunk. Segíts leküzdenünk
bűnös természetünket és kívánságunkat. Ámen.

A mi szerető Istenünkben találjuk meg a békét.
Robbie Wisniewski (New Jersey, USA)

IMÁDKOZZUNK A SZENVEDÉLYBETEGEKÉRT!