Csendes Percek augusztus 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Aug. 6., Szo, 05:37:01 CEST

                      2011. augusztus 6. szombat

Jak 1,1-4.

1 Jakab, Istennek és az Úr Jézus Krisztusnak szolgája, üdvözletét küldi
a szórványban élő tizenkét törzsnek.
2 Teljes örömnek tartsátok, testvéreim, amikor különféle kísértésekbe
estek, 3 tudván hogy hitetek próbája állhatatosságot eredményez. 4 Az
állhatatosság pedig tegye tökéletessé a cselekedetet, hogy tökéletesek
és hibátlanok legyetek, minden fogyatkozás nélkül.

                        A VESZTESÉG ELLENÉRE

Drágának tekinti az Úr híveinek halálát. (Zsolt 116,15)

Egy üzenet így szólt: Hívj vissza! Tudtam, hogy egy olyan hír miatt,
amit nem akartam hallani - a szerettünk meghalt. Szomorúak és mérgesek
voltunk, és egyszerűen nem értettük. Habár gondoltuk, hogy talán nem
nyerheti meg a csatát, a halála mégis érthetetlen volt. Miért ő? Erős,
energikus és fiatal volt - mindössze 36 éves.
A betegsége alatt folyamatosan a Jakab levelét és Jób könyvét olvastam.
Jakab az élet próbáiról tanít nekünk, Jób pedig, aki óriási
veszteségekkel nézett szembe, mégis bízott Istenben. Jakab ezt mondja:
"Teljes örömnek tartsátok, testvéreim, amikor különféle kísértésekbe
estek, tudván hogy hitetek próbája állhatatosságot eredményez." (Jak
1,2-3)
A bánat közepette könnyű azt kérdezni, hogy "miért?". De amint jobban
gondolkodtam a családomat ért veszteségen, azon is eltöprengtem, Isten
mennyi áldással halmozott el minket. Megértettem, hogy csupán az számít,
hogy szeressük egymást, akármilyen idők jönnek. A szerettünk készen állt
az Istennel való találkozásra, erős volt a kapcsolata az Úrral. Ez a
tudat békességgel, sőt örömmel töltötte el a családunkat, a veszteség
ellenére.

Imádság: Drága Istenünk, a bánat közepette segíts nekünk Igédre
támaszkodni. Erősíts, hogy tudjuk, a legfontosabb a veled való
kapcsolatunk. Ámen.

Isten erősít bennünket a veszteség idején.
Byron R. Samuels (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK A SÚLYOS BETEGSÉGBEN SZENVEDŐKÉRT!