Csendes Percek augusztus 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Aug. 4., Cs, 05:37:02 CEST

                     2011. augusztus 4. csütörtök

1Tim 4,6-16.

6 Ha ezeket tanítod a testvéreknek, jó szolgája leszel Krisztus
Jézusnak, hiszen a hit és az igaz tanítás igéivel táplálkozol, amelynek
követőjévé lettél. 7 A szentségtörő és vénasszonyos meséket pedig
utasítsd el, inkább gyakorold magad a kegyességben, 8 mert a test
sanyargatásának kevés a haszna, a kegyesség pedig mindenre hasznos, mert
megvan benne a jelen és a jövendő élet ígérete. 9 Igaz beszéd ez, és
teljes elfogadásra méltó; 10 hiszen azért fáradunk és küzdünk, mert az
élő Istenben reménykedünk, aki üdvözítője minden embernek, de leginkább
a hívőknek. 11 Rendeld el ezeket, és tanítsd.
12 Senki meg ne vessen ifjú korod miatt, hanem légy példája a hívőknek
beszédben, magaviseletben, szeretetben, hitben, tisztaságban. 13 Amíg
megérkezem, legyen gondod az Írás felolvasására, az igehirdetésre, a
tanításra. 14 Ne hanyagold el a benned levő kegyelmi ajándékot, amelyet
prófécia által kaptál a vének kézrátételével. 15 Ezekkel törődj, ezekkel
foglalkozz, hogy előrehaladásod nyilvánvaló legyen mindenki előtt. 16
Legyen gondod önmagadra és a tanításra, maradj meg ezek mellett, mert ha
így cselekszel, megmented magadat is, hallgatóidat is.

                         JÓL VÉGZETT MUNKA

Aki aggódik szívében, az levertté lesz, a jó szó viszont felvidítja.
(Péld 12,25)

Amikor az iskolai prezentációmra készültem, az egyik diák érdeklődött
az előadásomról. Miközben meséltem róla, megemlítettem, hogy nagyon
izgulok. Erre azt mondta, hogy ne izguljak, mert Isten azt akarja, hogy
jó munkát végezzek.
Pál azt mondta a kolosséiaknak, hogy mindent az Úr Jézus nevében
tegyenek. A tízéves tanítványom ráébresztett, hogy én valóban az Úrnak
végzem a munkámat, és a szavai megerősítették az önbizalmamat. Az
előadásom az egyik legjobb volt, amit valaha tartottam.
Sok év eltelt azóta, de még ma is, ha előadást tartok, a vasárnapi
iskolában tanítok, vagy bármilyen más feladatot végzek másokért vagy
magamért, mindig a kis diákom biztató szavai csengnek a fülemben.
Folyamatosan imádkozom, és Istent helyezem az első helyre, mert tudom,
hogy ő az, aki képessé tesz rá, hogy jó munkát végezzek.

Imádság: Drága Urunk, köszönjük neked azokat, akik a te nevedben
szólnak, és akik mások bátorításával szolgálnak neked. Ámen.

Bármilyen munkát is végzünk, Istent dicsőítjük azzal, ha szeretetben
tesszük.
Mary G. Baker (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ELŐADÁSOKAT TARTANAK!