Csendes Percek április 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Ápr. 26., K, 03:41:01 CEST

                        2011. április 26. kedd

1Kor 3,5-9.

5 Hát ki az az Apollós, és ki az a Pál? Szolgák csupán, akik által
hívővé lettetek; mégpedig ki-ki úgy szolgál, ahogy megadta neki az Úr.
6 Én ültettem, Apollós öntözte, de a növekedést az Isten adta. 7
Úgyhogy az sem számít, aki ültet, az sem, aki öntöz, hanem csak Isten,
aki a növekedést adja. 8 Aki ültet, és aki öntöz: egyek, és mindegyik
majd a maga jutalmát kapja fáradozásához méltóan. 9 Mert mi Isten
munkatársai vagyunk, ti pedig Isten szántóföldje, Isten épülete
vagytok.

                           EGYEDÜL ISTEN

Az sem számít, aki ültet, az sem, aki öntöz, hanem csak Isten, aki a
növekedést adja. (1Kor 3,7)

Keresztyén vagyok, és szeretem megosztani a hitemet bárkivel, aki
szívesen meghallgat, és bárkivel tanulmányozom a Bibliát, akit érdekel.
Egy asszonyra gondolok, akit érdekelt a keresztyénség, és kifejezte
vágyát, hogy Krisztus-követő legyen. Beleegyezett, hogy együtt olvassuk
a Bibliát és tanuljunk Istenről. A bibliatanulmányozás hatására a
meggyőződése erősödött.
Néhány hónap múlva, miután komolyan megértette, mit kellene tennie,
hirtelen úgy döntött, hogy mégsem lesz keresztyén. Annak ellenére, hogy
megértette Isten szeretetét, nem volt kész megbánni bizonyos bűneit, és
teljesen elfogadni a megváltás művét. A világ befolyása túl vonzó volt,
és ő nem tudta ezt elengedni.
Mondanom sem kell, mennyire feldúlt voltam, és magyarázatért
könyörögtem Istenhez. Az 1Kor 3,5-9 alapján értettem meg, hogy én
csupán elültettem az igét, de egyedül ő tudja a növekedést elvégezni az
asszony szívében. Én elvégeztem a részemet, és Isten megemlékezik
erről. Végül Istenre bíztam, és imádkoztam, hogy egy napon kész legyen
Jézust elfogadni, és megvallani Urának.

Imádság: Drága Atyánk, tégy minket mindig késszé, hogy elvezessük
hozzád az elveszetteket. Ámen.

Hitünk megvallása felkészítheti a szíveket, hogy elfogadják Isten
irgalmát.
Olivia Julius (Sarawak, Malaysia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK KÖZEL VANNAK KRISZTUS BEFOGADÁSÁHOZ!