Csendes Percek április 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Ápr. 20., Sze, 03:41:02 CEST

                       2011. április 20. szerda

Zsid 12,14-15.

14 Törekedjetek mindenki iránt a békességre és a szent életre, amely
nélkül senki sem látja meg az Urat. 15 Ügyeljetek arra, hogy senki se
hajoljon el Isten kegyelmétől, hogy a keserűségnek a gyökere
felnövekedve kárt ne okozzon, és sokakat meg ne fertőzzön.

                        A KESERŰSÉG GYÖKEREI

Minden keserűség, indulat, harag, kiabálás és istenkáromlás legyen
távol tőletek minden gonoszsággal együtt. (Ef 4,31)

Egy nap, amikor a kertben dolgoztam, tudtam, hogy ki kell gyomlálnom a
gazt, ami nem hagyja a virágokat nőni. Különböző eszközökkel próbáltam
megszabadulni a gaztól, de eredménytelenül. Nagyon ideges lettem.
Kiabáltam dühömben, és puszta kézzel estem neki a gyomoknak, de a
gyökerek túl mélyen voltak.
Ezek a gyomok életem helyzeteire emlékeztettek. Éreztem, hogy a
keserűség mély gyökereket eresztett a szívemben. Arra is rájöttem, hogy
csak Isten tudja eltávolítani ezeket a keserű gyökereket, hogy a
szívembe plántált isteni szó el ne haljon bennem.
Hosszú folyamat után sikerült eltávolítani a gyomot a kertemből.
Mennyire örültem ennek, de még inkább boldog voltam, tudva, hogy amikor
elismerem keserűségemet, és imádkozom érte, Isten újra és újra
eltávolítja a keserűséget a szívemből. Kertem szép virágai minden
reggel emlékeztetnek, hogy éberen vigyázzak, és tartsam távol szívem a
keserűségtől.

Imádság: Mindenség Ura, hálát adunk neked végtelen szeretetedért,
békédért és megbocsátásodért. Ámen.

Isten átformáló munkája mélyre hat bennünk.
Eliana Llanos Fuentes (Barranquilla, Kolumbia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK KESERŰSÉG LAPPANG A SZÍVÉBEN!