Csendes Percek április 16.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Ápr. 16., Szo, 03:41:02 CEST

                      2011. április 16. szombat

Zsolt 71,14-20.

14 Én pedig szüntelenül remélek, és folyton dicsérlek téged.
15 Igazságodról beszél a szám és szabadító tetteidről mindennap, bár
nem tudom felsorolni őket.
16 Az ÚRnak, az én Uramnak nagy tetteit hirdetem, egyedül a te
igazságodat emlegetem.
17 Istenem, te tanítottál ifjúkorom óta, mindmáig hirdetem csodáidat.
18 Istenem, ne hagyj el késő vénségemben sem, míg csak hirdethetem
hatalmadat, nagy tetteidet a jövő nemzedéknek.
19 Istenem, igazságod a magas égig ér, mert hatalmas dolgokat vittél
véghez. Van-e hozzád hasonló, Istenem?
20 Sok nyomorúságot és bajt láttattál velem, de újra megelevenítesz,
még a föld mélyéből is újra fölhozol engem.

                        ÖREGEDÉS MÉLTÓSÁGGAL

Mert az Emberfia sem azért jött, hogy neki szolgáljanak, hanem hogy ő
szolgáljon. (Mk 10,45)

Időseknek, és sérülteknek hordok ebédet. Az ételeket önkéntesek
készítik. Gyakran alázatra késztet ezeknek az embereknek az
önzetlensége és eltökéltsége. Sokukon látszik, hogy koruk és betegségük
miatt lassú és fájdalmas a mozgásuk. Az önkéntesek közül néhányan maguk
is rászorulnának, hogy házhoz vigyék nekik az ételt. Senki nem tenne
gúnyos megjegyzéseket, ha nappalijuk kényelmét választanák az önkéntes
munka helyett. De ők azt választják, hogy ne nekik szolgáljanak, hanem
ők szolgáljanak; és ezzel Krisztus Jézus jelenlétére és szeretetére
válaszolnak.
Az öregedés nem jelenti azt, hogy fel kellene adnunk életünk célját.
Isten kegyelme által képesek vagyunk folytatni egymás szolgálatát. Ezt
tesszük cselekedeteink és imádságunk, valamint Isten erejének és
szeretetének hirdetése által, mely minden generációnak szól. Örömben és
reménységben élhetünk, másokat szolgálva, és teljes bizonyosságban
afelől, hogy Jézus egy tökéletes és örök otthont készített számunkra a
mennyben.

Imádság: Édes Atyánk, hálát adunk neked az élet ajándékáért, mind a
földi, mind az örök életért. Segíts, hogy másokat szolgálva, téged
szolgáljunk. Ámen.

Sohasem teljesíthetjük túl Krisztus elhívását, hogy másoknak
szolgáljunk.
Robert Boertien (Oregon, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK AZ ÖREGEDÉS NEHÉZSÉGEIVEL NÉZNEK SZEMBE!