Csendes Percek április 10.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Ápr. 10., V, 03:41:02 CEST

                      2011. április 10. vasárnap

Ef 1,1-14.

1 Pál, Isten akaratából Jézus Krisztus apostola, az Efezusban élő
szenteknek és a Krisztus Jézusban hívőknek: 2 kegyelem néktek és
békesség Istentől, a mi Atyánktól, és az Úr Jézus Krisztustól.
3 Áldott a mi Urunk Jézus Krisztus Istene és Atyja, aki megáldott
minket mennyei világának minden lelki áldásával a Krisztusban. 4 Mert
őbenne kiválasztott minket magának már a világ teremtése előtt, hogy
szentek és feddhetetlenek legyünk előtte szeretetben. 5 Előre el is
határozta, hogy fiaivá fogad minket Jézus Krisztus által, akarata és
tetszése szerint, 6 hogy magasztaljuk dicsőséges kegyelmét, amellyel
megajándékozott minket szeretett Fiában. 7 Őbenne van - az ő vére által
- a mi megváltásunk, bűneink bocsánata is; kegyelme gazdagságából, 8
amelyet kiárasztott ránk teljes bölcsességgel és értelemmel. 9 Mert úgy
tetszett neki, hogy megismertesse velünk az ő akaratának titkát,
amelyet kijelentett őbenne 10 az idők teljességének arról a rendjéről,
hogy a Krisztusban egybefoglal mindeneket, azt is, ami a mennyben, és
azt is, ami a földön van. 11 Őbenne lettünk örököseivé is, mivel eleve
elrendeltettünk erre annak kijelentett végzése szerint, aki mindent
saját akarata és elhatározása szerint cselekszik; 12 hogy dicsőségének
magasztalására legyünk, mint akik előre reménykedünk a Krisztusban. 13
Őbenne pedig titeket is - miután hallottátok az igazság igéjét,
üdvösségetek evangéliumát, és hívőkké lettetek - eljegyzett
pecsétjével, a megígért Szentlélekkel, 14 örökségünk zálogával, hogy
megváltsa tulajdon népét az ő dicsőségének magasztalására.

                         TELJESEN ELFOGADVA

Mert őbenne kiválasztott minket magának már a világ teremtése előtt,
hogy szentek és feddhetetlenek legyünk őelőtte szeretetben. (Ef 1,4)

Egész életemben azon sóvárogtam és dolgoztam, hogy elfogadjanak. Jó
osztályzattal, túlórázással, vagy a barátságtalan bánásmód tudomásul
vételével is - mindent megtettem, hogy elfogadjanak. Szegénységben
nőttem fel, és az apám elhagyott minket. Úgy éreztem, hogy nem vagyok
olyan szeretetreméltó, mint más emberek, akik "normális" családból
származnak.
Most már, középkorúként látom, hogy még a legmagabiztosabbak is
küzdenek az elfogadottságért. Mindnyájunknak szükségünk van arra, hogy
elfogadjanak annak, akik vagyunk. Ez az oka annak, amiért néhány
színész és közszereplő él-hal az ingatag közönség szeszélyéért.
Ha tapsot és kitüntetéseket kapunk is, a tapasztalt ürességet csak
Isten töltheti be. Miért? Csak az Istenben való hit jelent igazi
biztonságot. Elfogad, és teljes emberré formál. Ez Krisztus munkája, és
nem azért van, mert mi bármit tettünk volna. Jóságunkkal,
eredményeinkkel nem nyerhetjük el Isten elfogadását. Isten szeretetből
és határtalan kegyelemből a múltunktól, bukásainktól és bűneinktől
függetlenül fogad el minket.

Imádság: Drága Urunk, köszönjük, hogy mindnyájunkat úgy fogadsz el,
ahogy vagyunk. Segíts az érvényesülésért való küzdelmünket befejezni,
és megtalálni az igazi értékünket benned. Ámen.

Isten elfogad, és szeretett gyermekének tekint.
Alicea Jones (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ÚGY ÉRZIK, NEM FOGADJÁK EL ŐKET!