Csendes Percek április 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Ápr. 9., Szo, 03:41:02 CEST

                       2011. április 9. szombat

3Móz 19,33-34.

33 Ha jövevény tartózkodik nálatok az országban, ne legyetek hozzá
kegyetlenek! 34 Olyan legyen a köztetek tartózkodó jövevény, mint a
közületek való bennszülött! Szeressétek, mint magatokat, mert
jövevények voltatok Egyiptomban. Én, az ÚR, vagyok a ti Istenetek!

                       NINCS KIVÉTELEZETTSÉG

Ha jövevény tartózkodik nálatok az országban, ne legyetek hozzá
kegyetlenek. (3Móz 19,33)

Körülbelül hat hónapig voltam külföldön. Egy napon találtam egy boltot,
amelyik olyan fagyit árult, amilyet régóta nem ettem. Próbáltam
elmagyarázni, hogy mit kérek, de az eladó nem értett meg. Rámutattam a
fagyira, és megpróbáltam a szavakat az ő nyelvükön mondani, de a hölgy
csak nevetett rajtam. Végül is megkaptam, amit akartam, de nem
élveztem, mert egyedül éreztem magam abban az idegen országban!
Ezután Isten emlékeztetett egy pár héttel korábbi időszakra, amikor még
otthon voltam Ausztráliában. Találkoztam egy koreai lánnyal, aki nem
beszélt jól angolul. Tudtam, hogy magányos, és egy párszor beszélgettem
vele, de többnyire kerültem. Nagyon nehéz olyan valakivel beszélni, aki
nem tud jól angolul. De amikor saját magamon tapasztaltam, hogy nem
értenek, azt kívántam, bárcsak többet foglalkoztam volna vele.
Isten teremtette az összes nemzetet, és azt akarja, hogy ne tegyünk
különbséget az emberek között. Arra kér minket, hogy igazán szeressük a
köztünk lévő idegeneket.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük, hogy minden nemzet fiait szereted.
Segíts nekünk is feltétel nélküli szeretettel tekinteni az emberekre.
Ámen.

Isten minden embert szeret, és tőlünk is ezt kéri.
Nola Passmore (Queensland, Ausztrália)

IMÁDKOZZUNK AZ ORSZÁGUNKBAN LÉVŐ BEVÁNDORLÓKÉRT!