Csendes Percek április 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Ápr. 3., V, 03:41:02 CEST

                      2011. április 3. vasárnap

Mt 18,18-22.

Jézus szavai: 18 "Bizony, mondom néktek: amit megköttök a földön, kötve
lesz a mennyben is, amit pedig feloldotok a földön, oldva lesz a
mennyben is. 19 Bizony, mondom néktek azt is, hogy ha közületek ketten
egyetértenek a földön mindabban, amit kérnek, azt mind megadja nekik az
én mennyei Atyám. 20 Mert ahol ketten vagy hárman összegyűlnek az én
nevemben: ott vagyok közöttük."
21 Akkor Péter odament hozzá, és ezt kérdezte tőle: "Uram, hányszor
vétkezhet ellenem az én atyámfia úgy, hogy én megbocsássak neki? Még
hétszer is?" 22 Jézus így válaszolt: "Nem azt mondom neked, hogy
hétszer, hanem még hetvenszer hétszer is."

                      BIZONYSÁG A KEGYELEMRŐL

Az Úr ezt mondta nekem: "Elég neked az én kegyelmem, mert az én erőm
erőtlenség által ér célhoz." Legszívesebben tehát az erőtlenségeimmel
dicsekszem, hogy a Krisztus ereje lakozzék bennem. (1Kor 12,9)

Szörnyű tragédia érte a gyülekezetünket, amikor az egyik fiatal
testvérünket, a főiskolás Melanie-t, brutálisan meggyilkolták. Melanie
halála, aki a dicsőítő csoportunknak is aktív tagja volt, nemcsak a
családot, de a barátokat és iskolatársakat is mélyen megrendítette.
Gyülekezetünk megindító gyertyás virrasztást és emlék-istentiszteletet
tartott, és a tragédia első évfordulóján is istentiszteletre gyűltünk
össze.
A bírósági tárgyaláson a fiatal férfit életfogytiglanra ítélték.
Melanie szülei épp az újságírókkal beszélgettek, amikor meghallották az
elkövető szüleinek zokogását. Kimentették magukat, odamentek hozzájuk,
átölelték őket, és a két család együtt siratta elvesztett gyermekeit.
Milyen hihetetlen kép ez Isten kegyelméről!
Mi gyakran még azokkal sem vagyunk hajlandók megbékülni, akik valami
apróságot követtek el ellenünk. És egy meggyilkolt gyermek szülei
átölelik a gyilkos szüleit! Ehhez az erő mindnyájunkban megvan, ha a
Krisztus szeretetével és kegyelmének lelkével cselekszünk.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy a te kegyelmed elég nekünk. Segíts,
hogy mindig meg tudjunk bocsátani. Ámen.

Hogyan tudnám megmutatni Isten kegyelmét?
Kate Titsworth (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT A CSALÁDOKÉRT, AKIKET SZÉTSZAKÍTOTT AZ ERŐSZAK!