Csendes Percek április 2.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2011. Ápr. 2., Szo, 03:41:02 CEST

                       2011. április 2. szombat

Zsolt 119,97-105.

97 Mennyire szeretem törvényedet! Egész nap azon elmélkedem.
98 Bölcsebbé tesz ellenségeimnél parancsolatod, és enyém marad az
örökké.
99 Minden tanítómnál okosabb lettem, mert intelmeiden elmélkedem.
100 Értelmesebb vagyok a véneknél, mert megfogadtam utasításaidat.
101 Nem lépek lábammal semmilyen rossz útra, hogy megtarthassam igédet.
102 Döntéseidtől nem tértem el, mert te tanítottál azokra.
103 Milyen édesek ínyemnek ígéreteid! Édesebbek, mint számnak a méz.
104 Utasításaid értelmessé tettek, ezért gyűlölök minden hamis ösvényt.
105 Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága.

                            AZ IGE HATALMA

	Mert Isten igéje élő és ható, élesebb minden kétélű kardnál, és
áthatol az elme és a lélek, az ízületek és a velők szétválásáig, és
megítéli a szív gondolatait és szándékait. (Zsid 4,12)

	Amikor a gyülekezetünknek hangtechnikusra volt szüksége, az egyik
rokonom felajánlotta a segítségét. De előre figyelmeztetett: "Nem kérek
érte semmit, de ne felejtsd el, hogy én ateista vagyok, úgyhogy légy
szíves ne próbálj megtéríteni!" A munkájával nagyon elégedettek
voltunk, nemcsak a mikrofonokat állította be, de hangfelvételeket is
készített a prédikációkról.
	Három hónap múlva a vasárnapi istentisztelet előtt elmentem a
rokonomért, aki még mindig a hangtechnikusunk volt. Siettem, el ne
késsek az istentiszteletről, így gyorsan üdvözöltem, és kértem, hogy
induljunk. De ő hirtelen megállított: "Várj egy percet. Még nem
imádkoztunk."
	Néha nem vesszük észre, vagy teljesen meg is feledkezünk Isten
igéjének hatalmáról. Ha azokra a szeretteinkre gondolunk, aki nem
ismerik Jézust, elszomorodunk, hogy nem akarnak templomba járni. Mégis
vonakodunk nekik Istenről, és az ő igéjéről beszélni, pedig Isten
igéjének hatalma van arra, hogy az embert belülről átformálja.

	Imádság: Igazság Istene, segíts, hogy gyakrabban beszéljünk rólad
hitetlen rokonainknak. Ámen.

	Isten ereje ott és azokban is munkálkodik, ahol nem is gondolnánk.
	Andrei Pupko (Szentpétervár, Oroszország)

	IMÁDKOZZUNK A NEM HÍVŐ BARÁTAINKÉRT!

	_____________________________

	Hirdetés:

	Húsvéti gyermekprogram

	Gyermekszolgálatunk interaktív programja főleg a 4‑-től 12-ig
terjedő korosztályt célozza meg. A műsor része egy húsvéti bábjelenet,
táblarajzos bibliai történet, ének, harangjáték a gyermekek
bevonásával, lufi állatok hajtogatása. Szívesen teszünk eleget
meghívásoknak a húsvéti időszakban állami és egyházi iskolákban,
óvodákban és gyülekezetekben.
	Jelentkezésüket a köv. címen és telefonszámon várjuk: Mészáros András
– ameszaros at eletszava.org -06 20 773 9402
	www.eletszava.org
	A WOL Élet Szava gyermekszolgálati csoportja