Csendes Percek szeptember 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Sze. 30., Cs, 03:41:02 CEST

                    2010. szeptember 30. csütörtök

Mt 10,27-33.

Jézus mondja: 27 "Amit a sötétségben mondok nektek, azt a világosságban
mondjátok el; amit fülbe súgva hallotok, azt a háztetőkről hirdessétek.
28 Ne féljetek azoktól, akik megölik a testet, de a lelket meg nem
ölhetik. Inkább attól féljetek, aki a lelket is, meg a testet is el
tudja pusztítani a gyehennában." 29 "Ugye, a verébnek párja egy fillér,
és egy sem esik le közülük a földre Atyátok tudtán kívül? 30 Nektek
pedig még a hajatok szálai is mind számon vannak tartva. 31 Ne féljetek
tehát: ti sok verébnél értékesebbek vagytok." 32 "Aki tehát vallást
tesz rólam az emberek előtt, arról majd én is vallást teszek mennyei
Atyám előtt, 33 aki pedig megtagad engem az emberek előtt, azt majd én
is megtagadom mennyei Atyám előtt."

                       ODASZÁNÁS ÉS JÓ PÉLDA

Aki tehát vallást tesz rólam az emberek előtt, arról majd én is vallást
teszek Mennyei Atyám előtt. (Mt 10,32)

Sok keresztyén asztali áldást mond, mielőtt enni kezd. Otthonom
megszokott környezetében nem esett ez nehezemre. De nyilvános helyen
évekig nem tiszteltem meg Istent, nem adtam neki hálát. Attól
tartottam, hogy különcnek tartanának emiatt a hitvallásom miatt. De
valójában, valahányszor ima nélkül étkeztem, szégyelltem, hogy hívő
vagyok. Tudtam, hogy helytelenül cselekszem, és bűntudatom egyre
erősödött.
Végül megfogadtam, hogy dicsőíteni fogom Istent minden étkezés előtt,
legyek bármilyen helyen. Most tehát akár egyedül vagyok, akár másokkal
együtt, imádkozom. Minden étkezés előtt, akár otthon, akár nyilvánosan
meghajtom fejem, összekulcsolom kezem, és imádkozom.
Nemrégiben egy baráti csoporttal étteremben voltunk, és én mondtam az
imádságot. Később egy férfi jött oda hozzám, és azt mondta: "Köszönöm,
amit tett. Régebben mi is imádkoztunk, de abbahagytuk. Imádsága
emlékeztetett arra, hogy mit kell tennem. Mostantól megint imádkozni
fogunk az étkezés előtt."
Mindannyian megvallhatjuk hitünket az asztali áldással. Ezáltal
kifejezzük Isten iránti tiszteletünket, és a keresztyén mintát is
felmutathatjuk, amire oly nagy szükség van.

Imádság: Drága Istenünk, ne engedd, hogy szégyelljük hitünket, bárhol
is vagyunk. Ámen.

Imádjuk Istent minden körülmények között.
Albert Brooks Drake (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK A HITVALLÓ KERESZTYÉNEK BÁTORSÁGÁÉRT!