Csendes Percek szeptember 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Sze. 29., Sze, 03:41:01 CEST

                     2010. szeptember 29. szerda

Zsolt 94,14-23.

14 Nem taszítja el népét az ÚR, nem hagyja el örökségét.
15 Mert diadalra jut még a jog, és azt követi minden tiszta szívű
ember.
16 Ki kel védelmemre a gonoszok ellen? Ki áll mellém a gonosztevőkkel
szemben?
17 Ha az ÚR nem segített volna rajtam, én már a csend honában laknám.
18 Mikor azt gondoltam, hogy roskad a lábam, szereteted, URam,
támogatott engem.
19 Ha megtelik szívem aggodalommal, vigasztalásod felüdíti lelkemet.
20 Vállalhatsz-e közösséget a romlottság ítélőszékével, mely a
törvényesség látszatával nyomorúságot idéz elő?
21 Az igaz embernek életére törnek, az ártatlan embert elítélik.
22 De nekem az ÚR a váram, Istenem az oltalmam és kősziklám.
23 Ellenük fordítja saját gazságukat, megsemmisíti őket saját
gonoszságuk által, megsemmisíti őket Istenünk, az ÚR.

                          ISTEN KARJAIBAN

Nem maradok el tőled, sem el nem hagylak téged. (Zsid 13,5)

Soha nem gondoltam volna, hogy egy nap szeretett férjem nélkül, egyedül
fogok élni. De így történt, fiatalon meghalt, és hozzá kellett szoknom
az új körülményekhez, az új feladatokhoz az életemben.
Egyszer, amikor különösen magányosnak éreztem magam, kinyitottam a
Bibliám, tudva, hogy Isten meg fog vigasztalni. Már nem emlékszem, hogy
melyik részt olvastam, de arra igen, hogy olyan érzésem volt, mintha
Isten a karjaiba zárt volna. Soha nem fogom elfelejteni azt a
szeretetteljes, gyengéd érintést, és hogy olyan öröm járt át, amit csak
az érez, akit szeretnek.
Soha nem lehetünk teljesen egyedül, mert Isten nagyszerű ajándékot
kínál: gazdag és bővelkedő szeretetét, amely feltétel nélküli és
végtelen. Megváltónk sokkal közelebb van hozzánk, mint bárki ezen a
világon.

Imádság: Szent Istenünk, köszönjük, hogy megvigasztalsz, amikor
magányosak vagyunk. Add, hogy érezzük jelenlétedet, és tudjuk, hogy
mindennap velünk vagy. Ámen.

Isten olyan megnyugvást ad, amire ember nem képes.
Ivelina Karalambeva (Várna, Bulgária)

IMÁDKOZZUNK A FIATAL ÖZVEGYEKÉRT!