Csendes Percek szeptember 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Sze. 28., K, 03:41:04 CEST

                      2010. szeptember 28. kedd

Fil 2,14-18.

14 Zúgolódás és vonakodás nélkül tegyetek mindent, 15 hogy
feddhetetlenek és romlatlanok legyetek, Isten hibátlan gyermekei az
elfordult és elfajult nemzedékben, akik között ragyogtok, mint
csillagok a világban, 16 ha az élet igéjére figyeltek. Ezzel dicsekszem
majd a Krisztus napján, hogy nem futottam hiába, és nem fáradtam hiába.
17 Sőt ha italáldozatul kiöntetem is a hitetekért bemutatott áldozatban
és szolgálatban, örülök, és együtt örülök mindnyájatokkal; 18 de
ugyanígy örüljetek ti is, és örüljetek velem együtt.

                          PANASZ, PANASZ!

Zúgolódás és vonakodás nélkül tegyetek mindent. (Fil 2,14)

A boltban hosszú sorok kígyóztak. A nyolc pénztárból csak kettő
működött. Közeledett a munkanap vége, mindenki feszült volt és
panaszkodott, ahogy én is a többiekkel együtt. "Kellene még egy-két
pénztáros! Milyen ügyfél kiszolgálás ez?" - hallhattuk innen-onnan.
Este pihenés közben a híreket néztem. Az egyik hír arról szólt, hogy
szükségben lévő gyermekek megsegítésére ruhaneműt, cipőt, iskolai
dolgokat lehetett adakozni. Sok hajléktalan és alacsony jövedelmű szülő
akár négy napot is végig ült kint a járdán gyermekei érdekében
várakozva. Milyen keresztyén bizonyságtevő vagyok, aki még 15 perc
bolti ácsorgás miatt is panaszkodom? - emlékeztem a napi "élményemre".
Türelmünk és békességünk fényként ragyoghat sötét és kifordult
világunkban. Világítunk, vagy a panasz beárnyékolja fényünket?
Mindannyian eldönthetjük, hogy fényként akarunk világítani Istenért.

Imádság: Mennyei Atyánk, bocsásd meg, hogy panaszkodunk. Segíts
türelmesnek lenni, és a te jóságodat bemutatni nehéz helyzetekben.
Jézus nevében kérünk. Ámen.

Minden panasz kapcsán gondoljunk három dologra, amiért hálásak
lehetünk.
Jacqueline Leaycraft (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK A HAJLÉKTALAN ÉS A KISJÖVEDELMŰ CSALÁDOK GYERMEKEIÉRT!