Csendes Percek szeptember 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Sze. 27., H, 03:41:02 CEST

                      2010. szeptember 27. hétfő

Ézs 60,1-3.

1 Kelj fel, tündökölj, mert eljött világosságod, rád ragyogott az ÚR
dicsősége.
2 Bár még sötétség borítja a földet, sűrű homály a nemzeteket, de
fölötted ott ragyog az ÚR, dicsősége meglátszik rajtad.
3 Világosságodhoz népek jönnek, és királyok a rád ragyogó fényhez.

                          NAPI BESZÉLGETÉS

Válasszátok ki még ma, hogy kit akartok szolgálni... De én és az én
házam népe az Urat szolgáljuk. (Józs 24,15)

Személyzeti főnökként az iskola vonzáskörzetében nagyon sok emberrel
találkozom. Kollégáimmal gyakran beszélgetünk a családokról, nyaralási
tervekről, vagy hétvégi eseményekről. Egyik kedvenc programom a 12 éves
fiammal töltött idő. Másik pedig a gyülekezetem, bizottsági munka,
istentisztelet, önkéntesség, különböző projektek, lelkészünk humoros,
de nagyon időszerű kérdésekkel foglalkozó igehirdetései.
Múlt vasárnap új tagok csatlakoztak a közösségünkhöz. Az egyik új tag
egy munkatársam volt, aki hallotta, amikor a gyülekezetről számoltam
be. Eljött egy istentiszteletre, és úgy döntött, hogy csatlakozik
hozzánk. Megtiszteltetésnek éreztem, hogy támogatója lehettem. Az
alkalom után rögtön odajött hozzám, megölelt, köszönetét fejezte ki, és
adott egy ajándékot. Együtt vettünk részt a szeretetvendégségen,
élveztük a finom ételeket és egymás társaságát. Milyen nagyszerű érzés,
hogy egy újabb személy talált támaszt a hívek nagy családjában!
Volt idő, amikor szerepemet illetően kérdések foglalkoztattak, hol
tudnék valamit tenni másokért. Isten kegyelméből minden nap találkozok
emberekkel, akik nem ismerik Krisztust, és közösséget keresnek. Néha a
beszélgetések lehetőséget nyújtanak arra, hogy másokat Istenhez
vezessünk.

Imádság: Drága Urunk, adj szavakat, hogy bizonyságot tehessünk
hitünkről a hétköznapi beszélgetéseinkben. Ámen.

Hogyan beszélhetek másoknak Istenről?
Cole Warner (Wisconsin, USA)

IMÁDKOZZUNK A MUNKATÁRSAINKÉRT!