Csendes Percek szeptember 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Sze. 22., Sze, 03:41:02 CEST

                     2010. szeptember 22. szerda

Jn 15,12-17.

Jézus mondja: 12 "Az az én parancsolatom, hogy úgy szeressétek egymást,
ahogyan én szerettelek titeket. 13 Nincs senkiben nagyobb szeretet
annál, mintha valaki életét adja barátaiért. 14 Ti barátaim vagytok, ha
azt teszitek, amit én parancsolok nektek. 15 Többé nem mondalak titeket
szolgáknak, mert a szolga nem tudja, mit tesz az ura. Titeket azonban
barátaimnak mondalak, mert mindazt, amit hallottam az én Atyámtól,
tudtul adtam nektek. 16 Nem ti választottatok ki engem, hanem én
választottalak ki, és rendeltelek titeket arra, hogy elmenjetek és
gyümölcsöt teremjetek, és gyümölcsötök megmaradjon, hogy bármit kértek
az Atyától az én nevemben, megadja nektek. 17 "Ezeket azért parancsolom
nektek, hogy szeressétek egymást."

                        LEGYEN IDŐM SZERETNI

Nincs senkiben nagyobb szeretet annál, mintha valaki életét adja
barátaiért. (Jn 15,13)

A héten már másodjára jött szokatlan telefonhívás egy barátomtól. Ő nem
mondott semmi különöset, én pedig túlságosan el voltam foglalva a
munkámmal ahhoz, hogy kiderítsem, miért is hív valójában. Munka közben
azonban a gondolataim újra és újra visszatértek a híváshoz. Majd kaptam
egy emlékeztető levelet a Csendes Percektől, melyben kérik régi
íróikat, küldjenek be egy újabb írást. Hirtelen minden világos lett:
Isten beszél hozzám, csakúgy, mint minden reggel a Csendes Percek
áhítatán keresztül. Arra gondoltam, milyen sokszor előfordult már, hogy
egy távol élő testvér által hónapokkal korábban írt áhítat
megváltoztatta a napomat, amikor elolvastam.
Megértettem, hogy talán én is segíthetek a barátomnak. Abbahagytam
munkámat, és felhívtam. Elmondta, hogy elvesztette az állását, és
szégyellt segítséget kérni.
Isten arra kér, hogy azzal is mutassuk ki keresztyén hitünket, hogy
szeretetünket kínáljuk fel a szükségben lévőknek, időt szánunk arra,
hogy meghallgassuk őket. Néha egy rövid imádság is elég, de gyakran
ennél többre van szükség. Ha rendszeresen Isten jelenlétében időzünk,
meg fogjuk hallani az ő hívását, és tudni fogjuk, mit kell tennünk.

Imádság: Urunk, segíts, hogy meghallhassuk a te hívásodat, és
szeretetedet mutassuk a gondjainkra bízottaknak. Ámen.

Isten szeme, füle, hangja és keze lehetünk a világ felé végzett
szolgálatában.
Mark H. Anderson (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK A MUNKÁT KERESŐKÉRT!