Csendes Percek szeptember 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Sze. 1., Sze, 03:41:02 CEST

                      2010. szeptember 1. szerda

Gal 6,2-10.

2 Egymás terhét hordozzátok: és így töltsétek be a Krisztus törvényét.
3 Mert ha valaki azt gondolja, hogy ő valami, jóllehet semmi, megcsalja
önmagát. 4 Mindenki a saját tetteit vizsgálja meg, és akkor csakis a
maga tetteivel dicsekedhet, és nem a máséval. 5 Mert mindenki a maga
terhét hordozza. 6 Akit pedig az igére tanítanak, az minden javából
részesítse tanítóját. 7 Ne tévelyegjetek: Istent nem lehet megcsúfolni.
Hiszen amit vet az ember, azt fogja aratni is: 8 mert aki a testének
vet, az a testből arat majd pusztulást; aki pedig a Léleknek vet, a
Lélekből fog aratni örök életet. 9 A jó cselekvésében pedig ne
fáradjunk el, mert a maga idejében aratunk majd, ha meg nem lankadunk.
10 Ezért tehát, míg időnk van, tegyünk jót mindenkivel, leginkább pedig
azokkal, akik testvéreink a hitben.

                      A SZÜKSÉGBEN LÉVŐ EMBER

A jó cselekvésében pedig ne fáradjunk el, mert a maga idejében aratunk
majd, ha meg nem lankadunk. (Gal 6,9)

Egész éjjel szakadt az eső és üvöltött a szél. A telefon csörgésére
ébredtem, segítséget kértek. A hurrikán több mint kétmillió embert
fosztott meg a Mexikói-öbölben az élethez szükséges alapvető dolgoktól:
nem volt élelem, ivóvíz, elektromos áram, sem fedél a fejük fölött.
Hirtelen mindnyájan vagy rászorulók lettünk, vagy olyanok, akik
segítségére szükség volt.
Tíz nap múlva nekem, aki egyedül élek, még mindig tíz vendégem volt.
Napi időbeosztásom teljesen felborult, és kimerültnek éreztem magam a
dolgok elhordozásában. Ekkor Isten csendesen így szólt hozzám: Inkább
szeretnél rászoruló lenni?
Megtanultam, hogy Isten az élethelyzetek által segít megvizsgálni
önmagunkat. Mindig úgy tudtam, hogy segítőkész és türelmes ember
vagyok. De ebben a helyzetben be kellett látnom, hogy növekednem kell a
segítségnyújtás készségében és az együttérzésben. Amikor beleéltem
magam mások helyzetébe, Isten újra visszairányította figyelmemet arra,
mit mond a Biblia az elhívatásról. Ezután, ha kimerültnek éreztem
magam, eszembe jutott, hogy nem csupán anyagi módon segítek másoknak,
hanem abban is, hogy az emberek meglássák Istent.

Imádság: Türelmes és nagylelkű Istenünk, köszönjük azokat az
alkalmakat, amikor segíthetünk másoknak. Ámen.

Ha készek vagyunk, Isten használni fog.
Queen Ester Martin (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK A KATASZTRÓFÁK ÁLDOZATAIÉRT!