Csendes Percek október 31.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Okt. 31., V, 03:41:01 CET

                      2010. október 31. vasárnap

1Tim 6,17-19.

17 Azoknak pedig, akik e világban gazdagok, parancsold meg, hogy ne
legyenek gőgösek, és ne a bizonytalan gazdagságban reménykedjenek,
hanem Istenben, aki megélhetésünkre mindent bőségesen megad nekünk. 18
A gazdagok tegyenek jót, legyenek gazdagok a jó cselekedetekben,
adakozzanak szívesen, javaikat osszák meg másokkal, 19 gyűjtsenek
maguknak jó alapot a jövendőre, hogy elnyerjék az igazi életet.

                          VÁRATLAN AJÁNDÉK

A gazdagok tegyenek jót, legyenek gazdagok a jó cselekedetekben,
adakozzanak szívesen. (1Tim 6,18)

A járda szinte vibrált a hőségtől, miközben egy augusztusi napon
méltatlankodtam, miért is ajánlottam fel, hogy a gyülekezet által
összegyűjtött iskolaszereket eljuttatom a rászoruló gyerekeknek. A
felekezetközi lerakat önkéntesei szorgosan osztogatták a váratlanul
érkezett adományt, nekem már nem akadt segítségem. Nos, volt azért egy
kisfiú. Széles mosollyal jegyezte meg: Asszonyom, milyen sok
kipakolnivalója van. Tényleg volt. Mialatt többször megtettük az utat a
kemény aszfaltú parkolón keresztül, elárulta, hogy Jimmy-nek hívják,
nyolcéves és most megy harmadikba.
Kíváncsian kérdeztem, miért dolgozik itt, ahelyett, hogy a parki
fürdőben úszkálna. "Néha a nagyival kapunk itt ennivalót, és segítünk
azt továbbadni. Ma krumplit zsákolunk." - válaszolta büszkén. Fontos
leckét tanult a nagymamájától!
Az autómhoz visszafelé menet futó lépteket hallottam. Jimmy utánam
kiáltott: "Nem akar egy kis krumplit? Ma nagyon szépet kaptunk!"
Elmosolyodtam, megköszöntem, és mondtam, nekünk van már elég otthon.
"Akkor majd jöjjön vissza, ha szüksége lesz rá!" Az autóban elsuttogtam
egy imát, és megköszöntem a Jimmyvel való találkozást, a Lélek hűs
érintését, amit rajta keresztül aznap megtapasztaltam.

Imádság: Istenünk, tölts meg minket nagylelkűséggel, mely átárad
mindazokra, akikkel ma találkozunk. Ámen.

Isten örül, ha megosztjuk másokkal, amink van.
Elizabeth L. Easterling (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÉLELMISZEROSZTÓ ÖNKÉNTESEKÉRT!